Oud en belegen ben ik bangquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:52 schreef Patch het volgende:
Weinig stappen meer? Te oud?
Zeezicht is er wel mooier op geworden, maar niet echt beter.
Je moest eens weten wat ik allemaal ongestraft kanquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oud en belegen ben ik bang
Zeezicht is er zeker op vooruit gegaan, qua looks. Hoe het nu loopt heb ik niet zo'n idee van.
Maar in welke wijk woon je? Je kan natuurlijk niet ongestraft Dierdonk lopen trashen
Heb je een foto van jezelf laten zien en gedreigd ermee te slaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:57 schreef Lon3 het volgende:
Gisteren ook een confrontatie gehad met het buurt tuig bij onze nieuwe woningheb even duidelijk gemaakt dat ze bij ons weg moeten blijven met hun terreur. Ik denk dat ik dat ook wel vrij duidelijk heb gemaakt omdat ze met bibberende stemmetjes aan het zeggen waren "wij zijn het niet geweest"
hehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf laten zien en gedreigd ermee te slaan?
Haha neen. Toevallig had ik een naam opgepikt van een van de personen. En toen ik aan kwam lopen sprak ik hem aan bij zijn naam toen was hij al redelijk verbaast, en toen kwamen mijn wijze woorden (*kuch*): Hey x, als jullie nog een keer iets flikken he.... dan kom ik niet meer vriendelijk waarschuwen maar dan snijd ik jullie de keel door.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf laten zien en gedreigd ermee te slaan?
Subtiel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:02 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha neen. Toevallig had ik een naam opgepikt van een van de personen. En toen ik aan kwam lopen sprak ik hem aan bij zijn naam toen was hij al redelijk verbaast, en toen kwamen mijn wijze woorden (*kuch*): Hey x, als jullie nog een keer iets flikken he.... dan kom ik niet meer vriendelijk waarschuwen maar dan snijd ik jullie de keel door.....
dalik teguh oe gezicht an jonguh !quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
In wat voor ghetto's wonnen jullie allemaal zeg
'Rustige buurt' en 'al eens mee op de vuist geweest'. Wat heeft jouw buurman in godesnaam voor wereldbeeld?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:07 schreef Lon3 het volgende:
Ja ik had met de buurman gepraat en hij zij dat het in onze straat normaal ook rustig is. Maar omdat wij daar net komen wonen komen ze natuurlijk even aftasten he....
Meteen even duidelijk maken dat ze dan op het verkeerde adres zijn... Mijn buurman kon die jongen ook al en was al eens op de vuist met em geweest.... daarna nooit meer last van die gsat gehad... dus dacht ik.... Hmmm... laten we dat ook maar meteen even duidelijk maken zodat wij er ook geen last meer van hebben
Nou ja het is al een betere buurt dan waar we nu nog wonenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
In wat voor ghetto's wonnen jullie allemaal zeg
Hij zei dat dat al weer 6 jaar geleden wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
'Rustige buurt' en 'al eens mee op de vuist geweest'. Wat heeft jouw buurman in godesnaam voor wereldbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |