Ik weet er 2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
Het zou helpen als ik meer dan drie van de films kon benoemen
En Helmond lijkt me een prachtplek voor een meet, aangezien ik dan kruipend naar huis kan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:04 schreef DragonFodder het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen, FF1?
Ik zit aan mijn 4e half litertje bierquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen firefox
[..]
Ik ga niet meer meedoen met de dubbele punten topics... veel te moeilijkquote:
misschien wordt het tijd voor een aparte FMT voor de amateurs..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer meedoen met de dubbele punten topics... veel te moeilijk
En bedankt héquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
misschien wordt het tijd voor een aparte FMT voor de amateurs..
net zoals je van Triviant ook een kinder-editie hebt
Oi, ik wil ook graag een amateur-editie zodat ik ook weer mee kan doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En bedankt hé
Waar zijn jou antwoorden dan? hé hé HE!!
Tja, tegen Samuel, Dragon en Patch valt af en toe moeilijk tegen aan te vechtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Oi, ik wil ook graag een amateur-editie zodat ik ook weer mee kan doen
Dan moet je mij in de gaten houden als ik een goede antwoord heb gegeven. De bovenstaand genoemde heren weten meestal vrijwel direct het juiste antwoord op mijn vragenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
true, ik profiteer altijd van de zeldzame momenten dat er een vraag gesteld wordt waar ik het antwoord op weet terwijl zij niet online zijn/de vraag nog niet gezien hebben
Goed ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
misschien moeten we voortaan als we een goed antwoord hebben gegeven gewoon wachten met het stellen van een nieuwe vraag totdat ze niet meer online zijn
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
PM het mij dan maar. Uiteraard met een foto van jou als bijlage
Dierdonk. Jij ook Helliemonder?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Patch het volgende:
Woont DragonFodder bij Helliemond in de buurt?
Waaro?
Dan maar puntenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
punten of tieten, niet allebei, je kunt niet alles hebben he.
Ik weet het vaker niet dan wel hoor. Ben gewoon verontrustend vaak onlinequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je mij in de gaten houden als ik een goede antwoord heb gegeven. De bovenstaand genoemde heren weten meestal vrijwel direct het juiste antwoord op mijn vragen
Dat is ook de rede waarom ik zo ver achter sta. Ik werk overdagquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik weet het niet dan wel hoor. Ben gewoon verontrustend vaak online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |