Bedoel je niet The Pianist?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Totaal verkeerd gecast. Ik zie hem vooral nog als die Jood in "The Piano".
Wat scheelt het?quote:
And it failed... poorlyquote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Stel je Adrian Brody voor als actieheld.....oh wait that did happen ...
Euh... Fan?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien is dat het, ik kijk nooit films onder invloed
Je heb niks gemistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb die andere twee films niet gezien, maar Alone in the Dark vond ik niet eens zo fout. Vond hem vooral beetje saai
Vast wel, succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef wieksel het volgende:
goedemorgen al te saam..:) Ik heb zojuist zowaar een vraag goed beantwoord, tralala. Zou februari dan mijn maand worden?
mooi, kan maar duidelijk zijn.quote:
ik zou zeggen, open een aparte LOTRFMT thread! Ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Al doe ik nog niet heel lang mee, heb ik wel al geleerd dat ik nooit een 'mijn maand' zal krijgen, tenzij er eerst bij een aantal mensen het internet afgesloten wordt en er een LotR-specials maand komt..
Big Pimpin'! Ik wordt al bruin van me 40". Veel plezierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef Hulkio het volgende:
Vanavond maar weer even een blu-ray op mijn mooie nieuwe Samsung Full-HD 50inch tv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |