dat deed ik altijd met de olielampquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef welkominspace het volgende:
ik stak m'n peuken er vroeger mee aan
Vriendinlief had wel het lampje afgestoft dus misschien is er stof op 1 van de lampjes gekomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:
kan zijn dat er in het plafond op de bovenkant van het lampje stof of een insect ligt te schroeien.
heb ik wel eens gehad.
sorry, ik las het verkeerd, ik begreep (vluchtig gelezen) in eerste instantie dat het inbouw-lampjes waren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:
kan zijn dat er in het plafond op de bovenkant van het lampje stof of een insect ligt te schroeien.
heb ik wel eens gehad.
Afgestoft terwijl hij brandde? Dan kan het haast niet anders dan dat er iets van je stofdoek is gaan plakken aan de lamp. De lamp wordt/is heet en voila verbrand plastic dus ergo schroeilucht. Hadden wij laatst ook met een swifferdoekje . Zelfde geval met afstoffen en lamp aan.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Vriendinlief had wel het lampje afgestoft dus misschien is er stof op 1 van de lampjes gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |