Dan is het vast hetzelfdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als dat zo is dan denk ik dat ik het ken als het maffia spel
Oh heerlijk joh.. ik was gister zo vroeg naar bed gegaan.. vond dat eigenlijk wel heel erg fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Stu darling![]()
[..]
Hai lieverd!![]()
Ja, was erg lekker, wilde eigenlijk wel doorslapen, maar dat werd me net wat te vroegDus ik blijf nog eventjes wakker en dan weer heerlijk slapen
uh nee?quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn
Ik heb thee.. een hele grote mok
Van de week heb ik het eindeloos aan Mart en CGM lopen utleggenquote:
Ik zag het, fijn dat jij je nu wat beter voeltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai Koen![]()
[..]
Hai TrevZie hierboven
[..]
LiebchenZie hierboven
[..]
Lieve wok![]()
Ik denk hetquote:
Dorpelingen die uitgemoord worden, cq overdag de weerwolf moeten ontmaskeren en doden?quote:
Is het spel dat je samen een drop bent en een paar de rest moet uitmoorden? En dan over dag een Lynch om de slechte weg te werken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de week heb ik het eindeloos aan Mart en CGM lopen utleggen
Vampiers die snachts onschuldigen tot vampier bijten, priesters die mensen kunnen healen en zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dorpelingen die uitgemoord worden, cq overdag de weerwolf moeten ontmaskeren en doden?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ] speciaal voor de mannen van ST en LL
Hoi Marijke![]()
En dan die eindeloze discussiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vampiers die snachts onschuldigen tot vampier bijten, priesters die mensen kunnen healen en zo
ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Toekito het volgende:
Hoi Marijke![]()
Om schooien, bij de superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wat moet de mijne nou met voetbalplaatjes?
Mja, bij sommige spelletjes is dat nog veel mooier dan de eigenlijke gameplay iddquote:
Ja. Dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het spel dat je samen een drop bent en een paar de rest moet uitmoorden? En dan over dag een Lynch om de slechte weg te werken?
Precies.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, bij sommige spelletjes is dat nog veel mooier dan de eigenlijke gameplay iddDaar draait drieën ook volledig op bijvoorbeeld
OMG wat een lillik shirtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Toekito het volgende:
Hoi Marijke![]()
sparenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wat moet de mijne nou met voetbalplaatjes?
kwam het tegen op de site, denk nou weet je ga mijn neefje en nichtjes eens blij makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden
Nee ik heb hetzelfde. Toch weer een spoordag, toch weer 82 km. Maar het had eigenlijk meer moeten zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me zo raar he. Eigenlijk heb ik best wel een goede dag gehad, maar ik kan niet echt vrolijk zijn..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, bij sommige spelletjes is dat nog veel mooier dan de eigenlijke gameplay iddDaar draait drieën ook volledig op bijvoorbeeld
Dat jullie niet hier aan mee hebben gedaanquote:
dit is geen correct soepel lopende Nederlandse zinquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam het tegen op de site, denk nou weet je ga mijn neefje en nichtjes eens blij maken
Vinden ze dat niet kei-eng dan? En hebben ze niet liever een echte stervoetballerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam het tegen op de site, denk nou weet je ga mijn neefje en nichtjes eens blij maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |