Nee, want gister welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoef je donderdag niet te werken?
klopt, hier ook, je kan hier ook op een veld BBQ-en aan het strand bij de lokale plas, reuze gezelliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier mag je in de div. parken zo bbq-en zonder gezeik
Het was echter geen antwoord op de vraag though aangezien jij over een specifieke avond (vandaag) sprakquote:
Het was mij te algemeen. Ik dacht dat er misschien een andere reden wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik vind dat gewoon zo, ze het niet voor Bos maar als hij het er mee eens is
Het watte?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan we nog het vampierenspel doen dan?
waar is hier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, hier ook, je kan hier ook op een veld BBQ-en aan het strand bij de lokale plas, reuze gezellie
Dat zou ook kunnen maar ik ben van mening dat je niet elke dag aan de alcohol hoeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was mij te algemeen. Ik dacht dat er misschien een andere reden was
Ehm, ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen maar ik ben van mening dat je niet elke dag aan de alcohol hoeft
Allé zenne, met ondertitels?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Toekito het volgende:
hej keizer en de boer advocaten op de belg
ik ben voor, want sommige zijn echt om rauw in te bijtenquote:
Ja dat klopt. Maar iedere avond een biertje lijkt me ook niet verstandig in mijn geval. Slecht slapen, medicijnen.. Dan kun je beter vaker nuchter blijven dan een biertje drinken .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was echter geen antwoord op de vraag though aangezien jij over een specifieke avond (vandaag) sprak
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
gaan alle mannen hun tanden in je hals boren
oehquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben voor, want sommige zijn echt om rauw in te bijten
Jij gaat naar de club van GF met STquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |