Okayquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
Ik kan mezelf ook niet even verliezen in een goed boek, of jullie zijn weer bijna een topic verder.
ELKE dag drie of meer alcoholische consumpties wordt vaak wel al gezien als alcoholisme jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker dom, zozo dus toch wel verslaaft
Ik ben dan wel officieel autist, maar ik heb helemaal geen dingen die ik elke dag MOET doen..quote:
Zo gaat datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar we leren je niet beter kennen aangezien je een hoop niet online gooitprima moet jij weten hoor
Ik heb ook af en toe trekjes van autisme en vanmorgen vroeg iemand nog of ik ADD had
Duits zal wel lukken, alleen wiskunde daar heb ik zo mijn twijfels over... Zeer vreemde opdrachten ineensquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zou alleen kunnen stoppen voor een verdomd goede reden
Aangezien je met 1 glas wijn per dag ook al verslaaft kan zijn als je vind dat je dat moet doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
ELKE dag drie of meer alcoholische consumpties wordt vaak wel al gezien als alcoholisme ja...
Hoeft het natuurlijk niet per se te zijn, maar het is wel een verhoogd risico..
Ik wel. Bij mij is het echt bizar gewoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel officieel autist, maar ik heb helemaal geen dingen die ik elke dag MOET doen..![]()
Ben wel erg prikkelgevoelig in veel omstandigheden.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duits zal wel lukken, alleen wiskunde daar heb ik zo mijn twijfels over... Zeer vreemde opdrachten ineens
Ja maar er zijn ook zooooooooooveel soorten autisme... daar wordt je serieus niet goed vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel officieel autist, maar ik heb helemaal geen dingen die ik elke dag MOET doen..![]()
Ben wel erg prikkelgevoelig in veel omstandigheden.
Dan kun je nu op de link van je sig klikken, en daar een post zetten.quote:
HOOP ikquote:
Hmmhmm. Interessant om te weten welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook zooooooooooveel soorten autisme... daar wordt je serieus niet goed van
Binnenkort heb ik weer een cursus over hoogbegaafdheid en waarom vaak zulke mensen ook ADHD hebben of een andere vorm van autisme
Ik wil er meer van weten
Ik heb geen reden om ermee te stoppen. Ja, misschien ben ik wel een alcoholist. Kan me niet zoveel schelen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Aangezien je met 1 glas wijn per dag ook al verslaaft kan zijn als je vind dat je dat moet doen
Ja, dat ga ik morgen doen, heb nog wat anders af te handelen nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je nu op de link van je sig klikken, en daar een post zetten.
Gewoon minder gaan fokkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HOOP ikMaar 't zal wel lukken ja
En anders wordt het gewoon nachtwerk, heb ik er wel een keer voor over
Dat zouden trouwens meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je nu op de link van je sig klikken, en daar een post zetten.
Zo ken ik vele tienerboeken die over WOII gaan die spannend zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat De Nevelprins een kinderboek is... het was gewoon spannend!
Zorg je wel dat je genoeg slaaptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HOOP ikMaar 't zal wel lukken ja
En anders wordt het gewoon nachtwerk, heb ik er wel een keer voor over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |