KPN roeleert gewoon..zuiver bellen, altijd bellen en met een betere klantenservice dan dat barf tele2
quote:Tele2 moest rectificeren, niet vanwege hun ongelijk, maar vanwege de foute vergelijking, het ontbreken van gegevens.
Op vrijdag 12 december 2003 11:25 schreef Yanderboi het volgende:
Tele 2 is zwaar bagger, gelukkig hebben ze het zelf ook al toegegeven met de rectificatie van deze week...KPN roeleert gewoon..zuiver bellen, altijd bellen en met een betere klantenservice dan dat barf tele2
Franky: wat is je NLTE code ?
quote:Hahahaha! Wil je gaan frauderen?
Op vrijdag 12 december 2003 11:39 schreef detulp050 het volgende:Franky: wat is je NLTE code ?
(Jij zit dus in Groningen?)
quote:1st of 2nd liner?
Op vrijdag 12 december 2003 11:53 schreef detulp050 het volgende:
Ik doe vooral suspensions en invoice
NLTEFRGI dat ben ik trouwens!
quote:Ik vraag me af of wij uberhaupt een kerstpakket krijgen!
Op vrijdag 12 december 2003 11:57 schreef detulp050 het volgende:Heb jij al een kerstpakket gehad ?
We hebben wel een chocoladeletter gehad met sinterklaasmaar volgens HR hebben jullie die niet gehad
We zitten in Groningen maar met iets van 25 man voor klantenservice fixed, de rest (400 man) is allemaal sales, mobiel, durion etc.
Is behoorlijk fucked up bij ons. Vriendjespolitiek en kontenlikkerij! ![]()
Ze zijn nu veel mensen aan het wegwerken!
quote:Ja, maar het loopt 15 januari af, en ik krijg geen verlenging!
Op vrijdag 12 december 2003 12:07 schreef detulp050 het volgende:
Heb je vast contract ?
Ze ontslaan nu veel uitzendkrachten en de vaste mensen moeten naar Durion.
Tele2 zit ze zwaar in de nek, dus ik denk dat dat er wel mee te maken heeft.
Maar bij ons krijgen we amper coaching en feedback, alleen als Tele2 langskomt zijn ze ineens actief!
Wij hebben wel een goede snelheid, kregen we complimenten voor, ik zit (als ik dus continu callaanbod heb) op ongeveer 150 a 160 gesprekken in 8 uur
Is gewoon een debiele, volledig overbodige regel!
quote:Idd, maar ze hanteren zo gezegd een Amerikaans beleid!
Op vrijdag 12 december 2003 12:58 schreef detulp050 het volgende:Overigens is Transcom een Zweeds bedrijf
(Overigens wordt er bij ons ook niet op die stropdassen gelet, alleen als Tele2 langskomt moeten ze ineens om)
quote:Je hebt het lang volgehouden..... Ik heb gewerkt voor Transcom Groningen; heb er ongeveer anderhalf jaar gewerkt.
Op vrijdag 12 december 2003 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Nog wel! (Maar niet lang meer)
dicht dan maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |