Overigens is er niets mis met Tele2. HEt geeft alleen een gratis specificatie en dat is hun fout. Tele2 werkt net zo als KPN, alleen zien mensenbij KPN niet wat ze precies bellen. Toegegeven, de service was een tijdje slecht wegens achterstand, maar nu draait alles weer top.
Tip: stuur een email of bel 's ochtends: dan ben je snel aan de beurt.
quote:En waarom heb *jij* me dan niet effe antwoord gegeven?
Op zaterdag 08 juni 2002 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG zal maar niet zeggen waar hij momenteel werkt!
quote:Werk je bij Transcom ?
Op zaterdag 08 juni 2002 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG zal maar niet zeggen waar hij momenteel werkt!
De laatste maanden dat ik tele2 gebruikte heb ik nooit meer rekeningen gezien en voorgaande rekeningen kwamen MAANDEN na de periode van het gebruik.
Ik dacht dus dat men daar een behoorlijke achterstand had en de rekeningen wel zouden komen (nooit tele2 gebeld....je weet wel, slapende honden enzo)
Krijg ik nu dus het CJIB aan de telefoon om een betalings regeling af te spreken!
Bij tele2 beweert men dat er 2 herinneringen en 2 aanmaningen gestuurd zijn, maar ik heb NOOIT, maar dan ook nooit iets van hun ontvangen.....
Zit dus nu fijn met een schuld van ruim EUR 800!!!
Maar ik zit dus lekker met incasso kosten (geen idee hoeveel dat is) terwijl ik altijd netjes mijn rekeningen betaal.
Het grootste probleem is dat dit dus rekeningen zijn van minimaal 1 jaar geleden!
Dit is voor mij vrij simpel....mijn vriendin woonde toen nog in maleisie, maar nu wonen we al meer dan een jaar samen.
Dit is dus de minimale periode dat ik geen gebruik heb gemaakt van tele2!
Voor mij wordt het dus ook vrij lastig om nog betalingen door te gaan zoeken...
quote:Laat hén maar bewijzen dat zij die rekeningen en aanmaningen naar jou hebben verstuurd. Laat ze maar kopieën opsturen.
Op maandag 15 juli 2002 11:24 schreef Ogri het volgende:
Jah, maar hoe bewijs ik dat ik geen rekeningen en aanmaningen heb gehad?
* Ogri gaat toch eens even kijken wanneer en tot hoe laat de wetswinkel open is
Toch?
De man van het CJIB die ik vandaag aan de lijn had, vertelde mij dat het normaal niet mogelijk is om in meer dat 2 termijnen te betalen
Ik vrees alleen dat ik dat dus nooit kan gaan betalen (ik huur een huis, vriendin is student en heeft geen inkomen)
EUR400 per maand is dan nogal hefig.
Nu alleen nog dat nummer van de wetswinkel in gouda zien te vinden (weet iemand of dat überhaupt nog bestaat?)
quote:Geen idee, maar je kunt eventueel ook nog de Jurofoon bellen. Zie ook http://www.jurofoon.nl
Op maandag 15 juli 2002 20:28 schreef Ogri het volgende:Nu alleen nog dat nummer van de wetswinkel in gouda zien te vinden (weet iemand of dat überhaupt nog bestaat?)
quote:Toevallige topickick
Op donderdag 18 juli 2002 10:19 schreef ivetje het volgende:
Hee tulp,
weet jij dan toevallig ook of je met die I-hear telefoon ook gewoon kan bellen, niet via tele2...en zo ja, hoe ik dat dan kan uitzetten??
quote:Je kunt hem gebruiken door 0031 te draaien i.p.v. de 0 van het kengetal!
Op donderdag 11 september 2003 00:22 schreef detulp050 het volgende:Nee, de I Hear City kan niet zonder Tele2 gebruikt worden. Helaas
quote:Ja, Transcom Eindhoven! (beetje late reactie, I know!)
Op maandag 10 juni 2002 20:26 schreef detulp050 het volgende:Werk je bij Transcom ?
quote:Nog wel! (Maar niet lang meer)
Op vrijdag 12 december 2003 00:11 schreef detulp050 het volgende:
Werk je er nog steeds FrankyMcG ?
KPN roeleert gewoon..zuiver bellen, altijd bellen en met een betere klantenservice dan dat barf tele2
quote:Tele2 moest rectificeren, niet vanwege hun ongelijk, maar vanwege de foute vergelijking, het ontbreken van gegevens.
Op vrijdag 12 december 2003 11:25 schreef Yanderboi het volgende:
Tele 2 is zwaar bagger, gelukkig hebben ze het zelf ook al toegegeven met de rectificatie van deze week...KPN roeleert gewoon..zuiver bellen, altijd bellen en met een betere klantenservice dan dat barf tele2
Franky: wat is je NLTE code ?
quote:Hahahaha! Wil je gaan frauderen?
Op vrijdag 12 december 2003 11:39 schreef detulp050 het volgende:Franky: wat is je NLTE code ?
(Jij zit dus in Groningen?)
quote:1st of 2nd liner?
Op vrijdag 12 december 2003 11:53 schreef detulp050 het volgende:
Ik doe vooral suspensions en invoice
NLTEFRGI dat ben ik trouwens!
quote:Ik vraag me af of wij uberhaupt een kerstpakket krijgen!
Op vrijdag 12 december 2003 11:57 schreef detulp050 het volgende:Heb jij al een kerstpakket gehad ?
We hebben wel een chocoladeletter gehad met sinterklaasmaar volgens HR hebben jullie die niet gehad
We zitten in Groningen maar met iets van 25 man voor klantenservice fixed, de rest (400 man) is allemaal sales, mobiel, durion etc.
Is behoorlijk fucked up bij ons. Vriendjespolitiek en kontenlikkerij!
Ze zijn nu veel mensen aan het wegwerken!
quote:Ja, maar het loopt 15 januari af, en ik krijg geen verlenging!
Op vrijdag 12 december 2003 12:07 schreef detulp050 het volgende:
Heb je vast contract ?
Ze ontslaan nu veel uitzendkrachten en de vaste mensen moeten naar Durion.
Tele2 zit ze zwaar in de nek, dus ik denk dat dat er wel mee te maken heeft.
Maar bij ons krijgen we amper coaching en feedback, alleen als Tele2 langskomt zijn ze ineens actief!
Wij hebben wel een goede snelheid, kregen we complimenten voor, ik zit (als ik dus continu callaanbod heb) op ongeveer 150 a 160 gesprekken in 8 uur
Is gewoon een debiele, volledig overbodige regel!
quote:Idd, maar ze hanteren zo gezegd een Amerikaans beleid!
Op vrijdag 12 december 2003 12:58 schreef detulp050 het volgende:Overigens is Transcom een Zweeds bedrijf
(Overigens wordt er bij ons ook niet op die stropdassen gelet, alleen als Tele2 langskomt moeten ze ineens om)
quote:Je hebt het lang volgehouden..... Ik heb gewerkt voor Transcom Groningen; heb er ongeveer anderhalf jaar gewerkt.
Op vrijdag 12 december 2003 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Nog wel! (Maar niet lang meer)
dicht dan maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |