Abercrombie is juist andersom, valt langer en wat smaller! Dat zou dus perfect zijn voor jou!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef marcosjwz het volgende:
oke bedankt, weet je toevallig of dat bij abercrombie en fitch iook zoo is?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Gigantmaroon het volgende:
L. Ralph Lauren is toch voor de wat dikkere Amerikanen gemaakt.
Sirieus:O???? ik dacht dat ralph lauren ook andere maten had in amerika.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er bestaan maar 1 maat l voor ralph lauren er bestaan geen amerikaanse europese asian versie
Dat neemt niet weg dat de kleding van RL gericht is op het postuur van (overwegend dikke) amerikanen en daardoor heel erg breed valt bij europeanen. En voor de slankere amerikanen (en normale europeanen) hebben ze slimfit uitgebracht van overhemden en polo's. Die vallen wel normaler, maar nog steeds erg wijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er bestaan maar 1 maat l voor ralph lauren er bestaan geen amerikaanse europese asian versie
Wat een gelul, polo's in maat M die ik in India heb gekocht hebben een totaal andere pasvorm en maat dan polo's die ik in Nederland of Dubai ofzo gekocht heb van maat M. Terwijl ik overal naar een van de flagship stores ben gegaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarop baseer je dit dan ? als ik vragen magquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Captain_MeatBone het volgende:
nee want er zijn geen azie europese maten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Captain_MeatBone het volgende:
europese mensen en amerikaanse mensen zijn precies zelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |