Hij is dan bezopen.. Die rekening komt nog of de ts heeft hem verstoptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:04 schreef kwiwi het volgende:
1. Waarom kun je je bij je vader niet inhouden?
2. Waarom merkt ie niks?
Waarschijnlijk omdat onze relatie op een dieptepunt ligt, en het mij niks uitmaakt wat hij elke maand moet betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:04 schreef kwiwi het volgende:
1. Waarom kun je je bij je vader niet inhouden?
2. Waarom merkt ie niks?
nadat hij de rekening krijg in ieder geval welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef boyv het volgende:
Weet verder ook niet zo goed hoe ik het moet verwoordenmaar de relatie is dus niet zo ok, als ie nog niet geklapt is (wat mij betreft wel)
Jawel, dat is het hele probleem ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Renaldo het volgende:
je kan zelf niet in staan voor de rekening dan?
ik zeg wie de billen brand moet maar op de blaren zitten, gewoon keihard zijn dus voor jezelf als straf, iedereen maakt fouten.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Eclaire84 het volgende:
Is dit serieus? Dit is meer dan faal...
Die zijn al binnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nadat hij de rekening krijg in ieder geval wel
Dan zit er niets anders op dan niet te drinken als je bij je vader bent lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef boyv het volgende:
[..]
Jawel, dat is het hele probleem ook niet.
Het probleem is dat er geen rem meer op zit, en dit alleen het geval is bij m'n pa thuis, voornamelijk 's nachts.
Ben zelf een beetje ten einde raad, want ik doe het echt nergens, maar zodra ik daar slaap is het elke keer weer raak.
sadness
Ja nogalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Eclaire84 het volgende:
Is dit serieus? Dit is meer dan faal...
Zat ik ook aan te denken. Je zegt dat je enkele maandsalarissen er doorheen hebt gejast. Heeft jouw vader dan niet een keer zoiets van: hmm toch wel erg veel geld dat ik nu misloop, laat ik eens met mijn zoon gaan praten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ben je op deze manier de relatie met je pa al dan niet bewust aan het traineren?
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ben je op deze manier de relatie met je pa al dan niet bewust aan het traineren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |