Moet in VLCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef mash_ het volgende:
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
doet het niet bij mij
Ik draai?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet in VLC
En is trololo er niet?
Trollftw was het agenda was niet zo duidelijk met lange regelsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet in VLC
En is trololo er niet?
Waarom kan die niet gewoon in itunes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet in VLC
En is trololo er niet?
ik hoor iets wat muziek moet zijn denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
HIJ DOET HET WEER NIET!!
OV HEEFT ER NU AL 2 GESLOOPT!!
iTunes kent geen .ogg en dit is een .ogg stream, fix het maar, want dit wordt de permanente stream.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom kan die niet gewoon in itunes!
Naja dan maar 3fm luisteren
WAT ZEG JIJ ALLEMAALquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
HIJ DOET HET WEER NIET!!
OV HEEFT ER NU AL 2 GESLOOPT!!
Geniaal ditquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoor iets wat muziek moet zijn denk ik
Nou dan maar geen radio meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
iTunes kent geen .ogg en dit is een .ogg stream, fix het maar, want dit wordt de permanente stream.
Zie sigquote:
volgens vdj zend ik gewoon uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
heb ik even als tempmuziekje, want trollen zit er bij mij nog niet in.
Ik heb nu al zin in het 8-bit uurtjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
heb ik even als tempmuziekje, want trollen zit er bij mij nog niet in.
Net als ik m'n gameboy color erbij pak kapt de bijpassende muziek ermee ..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke hoe langer ik luister hoe leuker ik het ga vinden... raar muziekje
Okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
Yep je zit er in nu![]()
Te veel mensen op de test, die moeten daar weg en naar de m3u stream.
Deze indo ook!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Net als ik m'n gameboy color erbij pak kapt de bijpassende muziek ermee ..
Toch wel. Het wordt allemaal .ogg ipv .mp3, betere kwaliteit, minder cpu power nodig, meer luisteraars tegelijk, meer opties.quote:
Er komt UITERAARD ook een webplayerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet idd. Bijvoorbeeld op school heb ik geen VLC.
Sehhh mattie, rustugquote:
Ja maar betekent dat ook geen webplayer meer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch wel. Het wordt allemaal .ogg ipv .mp3, betere kwaliteit, minder cpu power nodig, meer luisteraars tegelijk, meer opties.
Alleen iTunes faalt met geen .ogg support (terwijl ogg opensource is).
VLC speelt het sowieso op elk platform.
Oh oke laat mijn andere post dan maar als niet gelezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komt UITERAARD ook een webplayer
restartenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
bij doet tie het nog steeds niet
was flink wat overredings kracht voor nodig.. maar heb t eindelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een mijlpaal in je leven, vanaf nu zal alles anders gaan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar betekent dat ook geen webplayer meer?
Open de m3u link in VLCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
bij mij doet tie het nog steeds niet
Oke en wanneer is de verwachting dat het lukt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
De reden dat we nog niet om zijn is dat er nog getest moet worden, goeie player gevonden moet worden en nog een paar kleinigheidjes.
Pirania is er mee bezig, nog geen idee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke en wanneer is de verwachting dat het lukt?
Serieus? Nog steeds onder beheer van de grote afwezige dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch wel. Het wordt allemaal .ogg ipv .mp3, betere kwaliteit, minder cpu power nodig, meer luisteraars tegelijk, meer opties.
Alleen iTunes faalt met geen .ogg support (terwijl ogg opensource is).
VLC speelt het sowieso op elk platform.
Er is toch vast wel een goede OGG player?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
De reden dat we nog niet om zijn is dat er nog getest moet worden, goeie player gevonden moet worden en nog een paar kleinigheidjes.
Ik voel je pijn nickquote:
Geen idee, ik zend niet uit, ik prik door.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus? Nog steeds onder beheer van de grote afwezige dan?
Trouwens krijgen we dit het komende (half) uur? Want dan ga ik weer terug verhuizen naar de bank en mn soapie kijken
Moet wel 100% werken en pierenjan heeft ook gewoon een jobke te doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Er is toch vast wel een goede OGG player?
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u in VLCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef Driepink het volgende:
ok wtf is dit, waarom hoor ik niets ?
itunesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u in VLC
Ik kan altijd bijspringen hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet wel 100% werken en pierenjan heeft ook gewoon een jobke te doen![]()
Het is nog in test dus de komende tijd.
Heb ik niet, even winamp binnenslepenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u in VLC
wtf is dit, jullie zorgen er gewoon voor dat ik een nieuw ding moet downloaden, itunes werkte perfect man, ik ben niet blijquote:
server is ook naar z'n grootje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
wtf is dit, jullie zorgen er gewoon voor dat ik een nieuw ding moet downloaden, itunes werkte perfect man, ik ben niet blij
Apple zorgt er ook voor dat je nieuwe dingen moet downloaden die je helemaal niet wilt, jank niet zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
wtf is dit, jullie zorgen er gewoon voor dat ik een nieuw ding moet downloaden, itunes werkte perfect man, ik ben niet blij
dit is het einde van onz radio dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
server is ook naar z'n grootje.
HAHA! die heb ik uitgezetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Apple zorgt er ook voor dat je nieuwe dingen moet downloaden die je helemaal niet wilt, jank niet zo
ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Apple zorgt er ook voor dat je nieuwe dingen moet downloaden die je helemaal niet wilt, jank niet zo
Maar vlc is proquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef Driepink het volgende:
ja godver, ik heb echt geen zin om die vlc te downloaden dus
Oeh, stel je voor dat je een goede, fatsoenlijke mediaspeler hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef Driepink het volgende:
Itunes ga ik downloadenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef Driepink het volgende:
Maar nu niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
het hoeft niet pro te zijn, als het maar werkt, en dat deed itunes
WMP kan wel, met codec.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
ik ook
bij itunes en bij wmp doe tie het niet
omdat een of andere idioot elke week van server wilt wisselen en nu blijkbaar van bestandstype van de stream ofzoquote:
Server is WEER gecrasht, we zitten op de binnenkort nieuwe server nu.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
omdat een of andere idioot elke week van server wilt wisselen en nu blijkbaar van bestandstype van de stream ofzo
godsamme, zoveel mensen luisteren er toch nog niet eens?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Server is WEER gecrasht, we zitten op de binnenkort nieuwe server nu.
Ik kan wel een kwartiertje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar wie is er nou om 17.00..? Er staat niemand in het rooster.
Dus dan worden er verzoekjes gedraaid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar wie is er nou om 17.00..? Er staat niemand in het rooster.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan wel een kwartiertje?
Niet door mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus dan worden er verzoekjes gedraaid.
Zodra degene die uitzendt dat niet op 192kbps doet crasht ie en degene die de server beheert is onbereikbaar. Om die reden komt er dus ook een nieuwe server.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
godsamme, zoveel mensen luisteren er toch nog niet eens?
hoe kan het dan crashen? slechte kwaliteit ofzo ?
Ik wil wel, maar om 10 voor half 6 moet ik etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus dan worden er verzoekjes gedraaid.
ik download die vlc wel, minder moeitequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
in iTunes op een mac: http://jsp.vs19.net/osx/oggtunes.php
in WMP onder Windows: http://www.free-codecs.com/ogg_directshow_filters_download.htm
En anders gewoon VLC: www.videolan.org
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3uquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Ascarona het volgende:
Wat is er aan de hand met de radio? Is het gestorven?
Op mac kan ik die .m3u gewoon met VLC luisteren en via iTunes naar de testserver.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
in WMP onder Windows: http://www.free-codecs.com/ogg_directshow_filters_download.htm
Okéquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij staat ook tot 17u
In lege sloten verzoekjens
ik stuur hem via pm ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar om 10 voor half 6 moet ik eten
Kom maar op met die verzoekjes dan
Je ziet hoe goed dat werkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik download die vlc wel, minder moeite
maar hadden we niet beter bij het oude bestandstype kunnen blijven? of kon dat niet hetzelfde blijven?
er staat geen linux opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
godsamme, zoveel mensen luisteren er toch nog niet eens?
hoe kan het dan crashen? slechte kwaliteit ofzo ?
Kan, maar test gaat er dan ook uit. Mac kan dus ook iTunes die andere.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op mac kan ik die .m3u gewoon met VLC luisteren en via iTunes naar de testserver.
hier doet ie het ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Ascarona het volgende:
Wat is er aan de hand met de radio? Is het gestorven?
EN DM MIJ VERZOEKJES VOOR OM 1700quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
OKE ALLE HUILIES LEES DE OP EVENTJES AUB
Dj. Koelkast of djkoelkast. Geen DJkoelkast!quote:
Zal ik het in de OP zetten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
ALLEMAAL NAAR:
Werkt het niet? Dan dit:
Alleen wh heeft toegang. Dat is dus niet fantastisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Pizzalucht het volgende:
Crasht de server of de app?
Of heb je helemaal geen toegang tot de server?
Hey tof Bedankt!! die doet het welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Graag, op prominente plekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik het in de OP zetten?
VLC > bestand > openen > m3u link plakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat als het gedownload is? Er gebeurt geen flikkerrrr hier
Dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef Metonae het volgende:
Zijn er serieus waar mensen die een tutorial nodig hebben?Het liefst met screenshots ook nog zeker?
Hoe moeilijk is het...
]je mot het bestand wel openequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat als het gedownload is? Er gebeurt geen flikkerrrr hier
Excuses voor de late reactie nootquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat ik me nog steeds afvraag he mc-Pieltje, is het 'EmCie-Piel' of 'mac- Piel' ?
De jeugd van tegenwoordig - Aldiedingen !!!!!!!quote:
Maar je bent helemaal geen MCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Excuses voor de late reactie noot!
Het is EmCie-Piel.. Ik wilde eigenlijk Piel doen, maar die was al bezet..
En ik zat net 'n nummer te luisteren waarin iemand iets met Mc riep. En mijn creatieve geest had toen zoiets van; '' dan doen we dat toch maar?''
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Excuses voor de late reactie noot!
Het is EmCie-Piel.. Ik wilde eigenlijk Piel doen, maar die was al bezet..
En ik zat net 'n nummer te luisteren waarin iemand iets met Mc riep. En mijn creatieve geest had toen zoiets van; '' dan doen we dat toch maar?''
niet iedereen is even handigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef Metonae het volgende:
Zijn er serieus waar mensen die een tutorial nodig hebben?Het liefst met screenshots ook nog zeker?
Hoe moeilijk is het...
Tot die andere server gereset is. Dan weer op de oude server, tot de nieuwe 100% klaar is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef Driepink het volgende:
het heet tempserver?
ivm de testfase vd andere ?
zware dag gehad?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Driepink het volgende:
godsamme, ik dacht wat duurt dat uploaden lang, moet ik wel op start drukken he
geen idee, da programma heb ik al jaren niet meer gebruikt.. Via VLC werkt die stream die net gegeven werd primaquote:
dll downloaden en in de winamp map zettenquote:
Is dat lekkerder dan met onze ginger?quote:
Openen in VLC, niet uitvoeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
als ik het uitvoer gebeurt er daarna niks
Hey fanta!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee, da programma heb ik al jaren niet meer gebruikt.. Via VLC werkt die stream die net gegeven werd prima
je moet ook openen met doen, en dan mediaplayer of VLC selecteren. en miss werkt ie ook wel in winamp. dat moet je dan ff testenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
als ik het uitvoer gebeurt er daarna niks
Winamp verbiedenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Metonae het volgende:
VLC moeten ze gewoon verplichten en Winamp en WMP verbieden
Ik doe dit met de hand, pislulletje. Ik word er uitgeknikkerd zodra iemand disconnect en dan zitten er opeens anderen in.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
vlc deed toch automatisch volgende dj ?
ik hoor niet eens een jingle niets
in de OP tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
heeft iemand nog de link voor VLC net ff gedownload
Foobar2000 voor muziek dan. maar absoluut geen Winamp of WMPquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Winamp verbieden!! ben je gek?
Muziek afspelen in VLC is echt drama..
Voor video's ed. is het een prachtig programma.
Kom niet aan djkoelkast. bitchquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe dit met de hand, pislulletje. Ik word er uitgeknikkerd zodra iemand disconnect en dan zitten er opeens anderen in.
En waarom dan precies zou men winamp moeten verbieden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef Metonae het volgende:
[..]
Foobar2000 voor muziek dan. maar absoluut geen Winamp of WMP
word je er chagarijnig van?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe dit met de hand, pislulletje. Ik word er uitgeknikkerd zodra iemand disconnect en dan zitten er opeens anderen in.
Ja en ik heb een beetje pisbui vanmiddag, kan niet veel hebben en al helemaal niet dat ik 100x hetzelfde moet melden.quote:
nou zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huur mensen in die het voor je doen! ??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en ik heb een beetje pisbui vanmiddag, kan niet veel hebben en al helemaal niet dat ik 100x hetzelfde moet melden.
Ik zou ook chagrijnig worden als 90% van de kerels hier zeiken als een wijfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
word je er chagarijnig van?
Ik begrijp het mattie het was gericht tegen degene waar jij boos op werdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en ik heb een beetje pisbui vanmiddag, kan niet veel hebben en al helemaal niet dat ik 100x hetzelfde moet melden.
Ik kan WMP niet eens gebruiken. iTunes is wel fijn want die start zodra ik op het speel knopje op m'n toetsenbord klik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
Waarom zijn er mensen die sowieso WMP gebruiken?Dat programma is nog kutter dan iTunes
En ik moet opeens omdat iemand die server kut heeft geinstalleerd de boel redden en vervolgens 30.000x hetzelfde melden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou zegje hoeft niet gelijk zo geirriteerd te doen..
ik hoor iedereen elke keer van VLC dit dat perfect, en dan hoor ik niets?
ik kan toch ook niet ruiken dat je het met de hand doet? wel soms?
ik kom godverdomme net uit mn werk, dat iedereen hier vrij is en alles kunnen volgen..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alleen VLC ook en dan speelt ie dus 2 dingen afquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan WMP niet eens gebruiken. iTunes is wel fijn want die start zodra ik op het speel knopje op m'n toetsenbord klik.
Liev, dank je. Maar duurt nog wel tot na het eten voor ik opvrolijk. Gelukkig ben ik nooit lang chagrijnig.quote:
daarom zei het al: ik heb niet alles kunnen volgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik moet opeens omdat iemand die server kut heeft geinstalleerd de boel redden en vervolgens 30.000x hetzelfde melden.
Ik had wel een linkje om ogg in itunes op de mac te laten werken hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan WMP niet eens gebruiken. iTunes is wel fijn want die start zodra ik op het speel knopje op m'n toetsenbord klik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
wmp is toch windows media player?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Winamp verbieden!! ben je gek?
Muziek afspelen in VLC is echt drama..
Voor video's ed. is het een prachtig programma.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, voor de liefhebbers!
Als je er behoefte aan hebt kun je een DM ontvangen met mijn bankgegevens. Als iedereen dan 5 euro doneert, dan koop ik een mooi fruitmandje voor Koelkast, als eerbetoon!Je wil een fruitmand van ~120 euro halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
oui oui!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wmp is toch windows media player?
Enig idee waarom het niet werkt in een HTML5 video tag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had wel een linkje om ogg in itunes op de mac te laten werken he
Wil je die naam aub niet uitspreken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wmp is toch windows media player?
Ik heb me nog niet in html5 verdiept.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Enig idee waarom het niet werkt in een HTML5 video tag?
Inderdaad nu zit mijn mac onder de kotsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wil je die naam aub niet uitspreken?Dankjewel.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wil je die naam aub niet uitspreken?Dankjewel.
En sorry man.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
daarom zei het al: ik heb niet alles kunnen volgen
vanaf nu, verteld de rest aan de eerst volgende die het vraagt? goed plan ? tenminste een last van je schouders af
Ik draai nu alleen verzoekjes hoor, straks komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan moet ik maar weer even gaan luisteren
MIJN REQUESTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik draai nu alleen verzoekjes hoor, straks komtDe jeugd van tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet in html5 verdiept.
1 | <video autobuffer="autobuffer" data-src="http://luister.onz-radio.nl:80/main" style="visibility:hidden;" controls="controls"></video> |
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player! windows media player!WMPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iTunes![]()
²³
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hell no! Eerst komt mijn '' aldiedingen''quote:
Wat was die andere?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hell no! Eerst komt mijn '' aldiedingen''
Buma in m'n zakquote:
Je zend niet meer uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is toch wat je wilde?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef Snuf. het volgende:
TOON HAAL JE PIEMEL UIT DE GLASVEZEL POORT
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef Snuf. het volgende:
TOON HAAL JE PIEMEL UIT DE GLASVEZEL POORT
Omdat andere stream met .oggquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef JApieman het volgende:
Waarom doet ie het niet meer via internet?
Server stuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef JApieman het volgende:
Doet het weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er staat wel dat ik broadcast?
Nu luister ik alleen naar die graf jeugd van tegenwoordig
Daarom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef JApieman het volgende:
3 alcoholisten en een dikzak!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef Snuf. het volgende:
IK BEN AL 2 KEER NAAR CONCERT VAN DEZEN JONNES GEWEEST
ja je mag me aanraken
Ik schiet je liever omver nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef Snuf. het volgende:
IK BEN AL 2 KEER NAAR CONCERT VAN DEZEN JONNES GEWEEST
ja je mag me aanraken
ziektes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik schiet je liever omver nu
* Metonae mompelt iets over ziektes.
maar = enquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
KAAL ALS EEN KUT MAAR HARIG ALS APPA, ****** SERIEUS MAAR GRAPPIG ALS HAHA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |