weet ik... maar wees maar niet bang, ik zal niet bij je binnenkomen hoorquote:
Maar ik sta al zo'n lange tijd droogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
weet ik... maar wees maar niet bang, ik zal niet bij je binnenkomen hoor
Ik ben ook een keer 14 geschatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja voor de rest alleen maar 15,16 en zelfs een keer 14
Daagquote:
Ik dacht ook dat jij 20 was de eerst keer in TCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer 14 geschat
Vorig jaar ofzo.
[..]
Daag
Je ex bepaalt waar je heen gaat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja oke merel daar heb je ook gelijk in
Ik vind die meeting wel leuk
Alleen ik denk niet echt dat mijn ex wil dat ik daar ook heen ga.
Serieus ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij 20 was de eerst keer in TC
Je ex beslist dat voor je, omdat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja oke merel daar heb je ook gelijk in
Ik vind die meeting wel leuk
Alleen ik denk niet echt dat mijn ex wil dat ik daar ook heen ga.
haha okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Serieus ?
Ik word echt bijna altjid ouder geschat, ook wel grappig, als ik met mn vriend bij zijn vrienden ben, dan dachten ze eerst altijd dat ik ongeveer even oud was als hij en als hij bij mijn vrienden is, denken ze dat hij even oud is als ik![]()
Hij is 21 ftr
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik sta al zo'n lange tijd droog
Wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
toen ik zo oud was al jij, was ik nog nooit nat geweest
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
toen ik zo oud was al jij, was ik nog nooit nat geweest
Nee totaal niet, maar ik denk hoe ik hem ken dat hij dan zegt dat ik dat expres doe. Aangezien hij "misschien" gaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je ex beslist dat voor je, omdat?
OVER WELKE MEETING GAAT DIT, IK SNAP HET NIET MEERquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik denk hoe ik hem ken dat hij dan zegt dat ik dat expres doe. Aangezien hij "misschien" gaat.
Spreek hem overigens niet hoor.
Maar mij lijkt zon meeting leukProbeer naar andere meetings ook al keer te gaan maar was steeds op dagen dat ik niet vrij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |