Beter dan een Al Bundy die nooit van de bank komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t zal ja pa maar zijnhttp://www.dumpert.nl/med(...)t_los_op_kinect.html
je kan weer rustig slapen Spirit, ik kom niet naar Zaandam.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zichzelf aanbood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Newbie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik geloof niet dat ze zichzelf aanbood?
Murmpje!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan hoef ik je niet af te wijzen
Sshhttt, daar heeft ie issues meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan hoef ik je niet af te wijzen
Kreator heeft issues met allesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sshhttt, daar heeft ie issues mee
Op welke dagen werk jij in Utrecht? Kunnen we daar een keer wat afsprekenquote:
Ik had hier ooit 1 collega, die mocht mij niet. (heel apart). Echt, maandenlang ageren tegen mij. Toen was er een borrel en de hele avond mocht ze me niet. Op het eind van de avond waren we nog met z'n tweeen over, vloog ze me op de bek en wilde persé bij me slapen.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je kan weer rustig slapen Spirit, ik kom niet naar Zaandam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Arm ding. Misschien moeten we hem even koetsiekoetsiekroelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sshhttt, daar heeft ie issues mee
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had hier ooit 1 collega, die mocht mij niet. (heel apart). Echt, maandenlang ageren tegen mij. Toen was er een borrel en de hele avond mocht ze me niet. Op het eind van de avond waren we nog met z'n tweeen over, vloog ze me op de bek en wilde persé bij me slapen.
Dat gevoel krijg ik altijd een beetje bij jou. Dat je net doet alsof je erboven staat, maar ondertussen ben je eigenlijk ook gewoon een onderdanig meisje dat wacht op een man die daar doorheen prikt. Letterlijk.
Graag gedaan.
Groetjes,
Krea.
*ff werken*
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
Begrijp ik het goed. Spirit heeft Krea afgewezen en daar kan/kon ie niet tegen?
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nee, dat verhaal heb je gemist. Dat was echt hilarisch. Maar lang verhaal. Het kwam er op neer dat als je een gesprekje met Spirit voert, dat ze dan denkt dat ze je moet keuren. En dat deed ze kennelijk met iedereen. En iedereen was te lelijk.
Ja, eigenlijk wil ik je. Hier... nu... Waarom ben je hier niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had hier ooit 1 collega, die mocht mij niet. (heel apart). Echt, maandenlang ageren tegen mij. Toen was er een borrel en de hele avond mocht ze me niet. Op het eind van de avond waren we nog met z'n tweeen over, vloog ze me op de bek en wilde persé bij me slapen.
Dat gevoel krijg ik altijd een beetje bij jou. Dat je net doet alsof je erboven staat, maar ondertussen ben je eigenlijk ook gewoon een onderdanig meisje dat wacht op een man die daar doorheen prikt. Letterlijk.
Graag gedaan.
Groetjes,
Krea.
*ff werken*
Owww daar heb ik ooit wel wat van meegekregen (achteraf natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nee, dat verhaal heb je gemist. Dat was echt hilarisch. Maar lang verhaal. Het kwam er op neer dat als je een gesprekje met Spirit voert, dat ze dan denkt dat ze je moet keuren. En dat deed ze kennelijk met iedereen. En iedereen was te lelijk.
Nee joh, hij moet eerst zijn hachje redden. Stel je voor dat iemand naar over m denktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaDat is jouw versie inderdaad. Ging jij niet werken?
Di en doquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op welke dagen werk jij in Utrecht? Kunnen we daar een keer wat afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |