Fruitcondoomsquote:
Nee, kan dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig weleens geprobeerd om android op je mda te draaien?
Ja dat kan, heb het zelf ook nog niet geprobeerd.quote:
Zeg dat. De idioot die dat verzonnen heeft...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ruiken echt misselijkmakend ook
Dan pak je Android v2.2? Touch Pro 2 is gelijk aan een Vario V? Laat me ff weten hoe t ging, als t bevalt ga ik t ook doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan, heb het zelf ook nog niet geprobeerd.
Heb hier nog een touch pro 2 liggen waar ik het op ga proberen.
Laatste build schijnt aardig stabiel te draaien
Ja 2.2 is er voor uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan pak je Android v2.2? Touch Pro 2 is gelijk aan een Vario V? Laat me ff weten hoe t ging, als t bevalt ga ik t ook doen
rubber en fruitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ruiken echt misselijkmakend ook
SOA's FTWquote:
Laat maar ff weten hoe t werkt als je het gedaan hebt. Dan ga ik t ook doen wanneer die terug is van de reparatie en die ook daadwerkelijk werkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 2.2 is er voor uit.
In de eerste versies waren er veel problemen met gps en geluid, maar dat schijnt een heel eind opgelost te zijn.
Ja touch pro 2 is gelijk aan jou mda
Niet nodig toch, hij heeft altijd wel iets om tegen aan te schoppenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
Ik ga zo in vergadering, maar ik wil alvast even roepen dat ik alles wat krea gaat zeggen kut vind. Dan heeft ie ook weer iets om tegen aan te schoppen
Hij wil gewoon zoveel mogelijk mini-Kreatortjes verwekken. TO TAKE OVER THE WORLD MUHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij deelt je soa's graag met anderen?
Wat lief
Alleen met leuke vrouwen. Sorry.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef Murmeli het volgende:
Jij deelt je soa's graag met anderen?
Wat lief
Haha. Op zich doet ie het best aardigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t zal ja pa maar zijnhttp://www.dumpert.nl/med(...)t_los_op_kinect.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |