wel als je een smalle kamer hebt en er niet ver genoeg vanaf kunt zittenquote:
twee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als je een smalle kamer hebt en er niet ver genoeg vanaf kunt zitten![]()
Ik moet ook nog twee nieuwe tv'smaar daar twijfel ik nog wel even over het komende half jaar
Twee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als je een smalle kamer hebt en er niet ver genoeg vanaf kunt zitten![]()
Ik moet ook nog twee nieuwe tv'smaar daar twijfel ik nog wel even over het komende half jaar
ja, ik heb nu een hele grote breedbeeldbeeldbuis tvquote:
Oh, als het daar het goedkoopste is wel hoor, pas nog een Sennheiser setje gehaaldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel, maar er wat kopen? Nee dus.
Wij hebben er eentje van 156cm diameter op 't werk, die is toch echt te groot.quote:
Als je een nieuwe koopt en laat bezorgen, nemen zij je oude mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog blij met m'n flatscreen-bakbeest van 50 kg
Ik hoop dat hij nog lang meegaat want ik weet niet hoe ik hem weer beneden krijg en ergens moet lozen
Ja dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje van 156cm diameter op 't werk, die is toch echt te groot.
Zo goedkoop zijn ze buiten sommmige aanbiedingen dus niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, als het daar het goedkoopste is wel hoor, pas nog een Sennheiser setje gehaald.
Klopt, maar soms dus idd welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo goedkoop zijn ze buiten sommmige aanbiedingen dus niet.
Heb je je tentamen gehad of moet je nog?quote:
Ik kan lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
Er staat nog een vraag open, op pagina 1, HW.
Wie zwijgt stemt toe. Ik ben trots op je. Had ze IRL ook zo'n grote mond of was die gauw gevuld?quote:
Ik moet nog. Ben nu op weg naar schoolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je je tentamen gehad of moet je nog?
en veel last van de zenuwen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog. Ben nu op weg naar school
Beetje, maar dat is meer een combi van meerdere factoren, niet alleen 't tentamenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
en veel last van de zenuwen?
succes alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |