quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb me ook opgegeven bij Lush voor de VIP avond van 9 februari. Volgens mij wordt het nu een soort van mini meet ook?
Hihih, gezellig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Ik, Joysa en mn mama zijn er ook
Ik zit nog in mijn pyjama. Maar in mijn verdediging, ik heb wel late dienst gewerkt gister.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal eens even fatsoenlijke kleren aan gaan doen, loop in mn mooiste kloffie
Ik hoef pas om 11 uur toets te maken maar ben om 8 uur opgestaan, gedouched, rode kool en hachee opgezet en nog AK geleerd ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn pyjama. Maar in mijn verdediging, ik heb wel late dienst gewerkt gister.
25 euro.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
Even een algemene vraag: Hoeveel durven jullie uit te geven aan 1 lakje ? Als je tegen een zeldzaam lakje aanloopt die je wel erg graag zou hebben.
Toe maar productief! Ik heb deze week gelukkig nog even vrij voordat school weer begint. Maar morgen is mijn pa jarig dus ik moet naar het noorden des lands toe met de trein, donderdag ga ik met mijn nichtje een Australisch meisje NL laten zien, vrijdag ga ik winkelen in Amsterdam, zaterdag heb ik een feest van mijn werk en zondag moet ik weer werken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 11 uur toets te maken maar ben om 8 uur opgestaan, gedouched, rode kool en hachee opgezet en nog AK geleerd ook
Dat is mijn vrije week he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, wat een zware drukke levens allemaal. Whehe
Nee het is maar nagellak hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Dat euh... vind ik dan nogal meevallen![]()
Maar misschien hangt het ook van de situatie af? Ik bedoel: Als je vb een goed betaalde job hebt, fulltime werkt; zou je dan meer durven afgeven? Of stel je dan echt een maximum voor jezelf op?
Welke?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit me te verlekkeren op een lakje dat 50 euro kost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |