[ L-E-mode ] Aftrekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oepskan je btw aftrekken, of niet?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ L-E-mode ] Aftrekken[/ L-E-mode]
Simpelweg gezegd; Ikea adverteert met: 1 kast, 20 verschillende vormen van indeling. Ik zal niks zeggen over de praktische kant hiervan, want die is briljant. Maar ik krijg echt serieus jeuk van hoe men zegt hoe je alles naar je eigen unieke jij in kunt richtenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik je houding ook wat aanvallend vond, eigenlijk.
Je hoeft het niet mooi te vinden, je hoeft het niet in huis te hebben... Maar het leek nu bijna alsof je ons mindere mensen vindt omdat we het prima vinden om bij Ikea te kopen.
Ik snap wel dat je het niet zo bedoelde, maar je toon was wat fel.
hybrid SSD? Wat moet ik me daarbij indenken? Want SSD ken ik, maar is duur? Wel laag stroom verbruik en snelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ L-E-mode ] Aftrekken[/ L-E-mode]
En... Helaas niet.
Moet maar eens wat regelen op Ebay ofzo... Of via stage.
En... ja, te klein. 160GB.
Komt zoeen Momentus XT-schijf in, hybrid SSD
ow fuck, had mezelf voorgenomen om om 1 uur te gaan slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:23 schreef Boudibou het volgende:
Dit topic gaat wel fock-ing snel voor dit tijdstip.
ik 12uquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ow fuck, had mezelf voorgenomen om om 1 uur te gaan slapen
Zoek eens wat reviews van de Seagate Momentus XT-serie. En niet op Toms Hardware want die kloppen niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hybrid SSD? Wat moet ik me daarbij indenken? Want SSD ken ik, maar is duur? Wel laag stroom verbruik en snel![]()
zelf wil ik alleen nog maar SSD of 7200rpm schijven
ik moet om 8 uur beginnenquote:
http://www.storagereview.com/seagate_momentus_xt_review Die bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zoek eens wat reviews van de Seagate Momentus XT-serie. En niet op Toms Hardware want die kloppen niet.
Dit kan ik me dan wel weer goed voorstellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Simpelweg gezegd; Ikea adverteert met: 1 kast, 20 verschillende vormen van indeling. Ik zal niks zeggen over de praktische kant hiervan, want die is briljant. Maar ik krijg echt serieus jeuk van hoe men zegt hoe je alles naar je eigen unieke jij in kunt richten![]()
Daarnaast heeft Ikea er een handje van om alle verdragen voor eerlijke handel en arbeid te omzeilen.
Dus nee, Ikea doet het hem niet voor mij...
ik zit net op tweakers te lezen, klinkt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zoek eens wat reviews van de Seagate Momentus XT-serie. En niet op Toms Hardware want die kloppen niet.
Truste Joe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:28 schreef JoeBravo het volgende:
Mijn phone gaat uit nu. Trusten piepels![]()
Rip aan de nabestaandenquote:
Mijn gedachten exactquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit net op tweakers te lezen, klinkt goedniet duur ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |