Feliquote:
Hey Yukiquote:
Een goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:24 schreef missbehavin het volgende:
goedemorgen!
Pff de dag beginnen met een driftbui, wat een feest
Nu wil ik eigenlijk alleen maar terug naar bedquote:
+1.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu wil ik eigenlijk alleen maar terug naar bed
Ang3lquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat het als de topiclijst net ververst als je wil klikken en je dan dus net verkeerd klikt en in die andere stomme SC terecht komtHoi.
Driftbui van zoonlief? Das klote.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:24 schreef missbehavin het volgende:goedemorgen!
Pff de dag beginnen met een driftbui, wat een feest
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu wil ik eigenlijk alleen maar terug naar bed
Know what you meanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
+1.
Ik laat mezelf maar op de eerder naar huis lijst zetten. Die 3 uurtjes slaap van vannacht waren duidelijk niet genoeg
Ik ontneem me fijne avonduren als ik vroeg naar bed gaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vannacht heerlijk 10 uur in bed gelegen, waarvan de laatste 8 uur geslapen. Vlak voor de wekker ging droomde ik dat de wekker zo af zou gaan. Werd uit mijzelf wakker. En toen ging de wekker. Heerlijk hoe dat gewoon goed werkt als je over het algemeen op tijd naar bed gaat en genoeg slaap krijgt. Je ontneemt jezelf echt wat als je structureel te laat naar bed gaat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Driftbui van zoonlief? Das klote.
En dank voor de feli's
jij altijd tochquote:
quote:
Je kunt toch nooit alles doen. Dus kun je beter minder doen, en dan intensiever. En 's ochtends moet je er toch vroeg uit. Dus daar kun je het niet halen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ontneem me fijne avonduren als ik vroeg naar bed ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |