Met of zonder een Thaise 'happy end'?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is heerlijk, ik ga de komende weken vaker![]()
Slaap lekker, nu ga ik echt
Liever niet hahaha.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En dat was nog maar het begin! Moet je nagaan!
Je komt niet even een nachtzoen halen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
Liever niet hahaha.
Maar goed ik ga maar weer
Doeii
Hahaha mischien kan ik daarom niet in slaap vallenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je komt niet even een nachtzoen halen?
Aww.. Weltrsuten!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hahaha mischien kan ik daarom niet in slaap vallen
Maar ik ben te lui om er nog mijn bed voor uit te komen.
En nu ben ik echt weg:W
Yes, trusten nog. Morgen tap ik wel even wat moppen voor je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hahaha mischien kan ik daarom niet in slaap vallen
Maar ik ben te lui om er nog mijn bed voor uit te komen.
En nu ben ik echt weg
Ik sowiesoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef Graseter het volgende:
Even een serieuze vraag, wie veegt er hier staand zijn kont af?
Nee zittend is lekker met 't wc papier in de pot hangendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:43 schreef Graseter het volgende:
Je gaat toch niet staand je kont afvegen?
Ik weet niet hoeveel wc papier jij pakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee zittend is lekker met 't wc papier in de pot hangend
Ik voel me niet geroepen die info met je te delen, goeie nachtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel wc papier jij pakt.
Je mist toch bepaalde elementen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik bedenk me net dat sommige onderwerpen prima 's nachts kunnen, maar 's ochtends een stuk minder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |