Vrijwel al die informatie is incorrect of gedateerd. Ik heb t geluk gehad reallife cases te hebben gekregen (ook van andere grote ondernemingen). Daar hebben we het veel over juist dit onderwerp gehad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Als het goed is, kun je op internet heel makkelijk vinden hoeveel "dochter" ondernemingen bedrijven zoals Ikea hebben
Dan was ik dronkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou al eens eerder had gezien hoor
Ik heb ze alleen tussen de stapels aantekeningen die liggen grotendeels bij mn ouders opgeslagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, zoek zelf. Geen zin om ze aan te dragen, en als ik het deed, komen jullie met andere bronnen waar mijn eventuelen ongelijk uit zou blijken. Ik geef eerlijk toe, ik heb een aversie tegen dit soort bedrijven. Maar ik heb er een reden toe. Of jullie die reden willen accepteren is aan jullie. De meubels mogen jullie nog steeds mooi vinden hoor.
Ik ook, maar als je dood bent, slaap je genoeg joh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:00 schreef oshiro het volgende:
Ik ga ook tukken damesch. Nog 5 uur slaap over.
Haha leuk hoor je herinnert je er gewoon niksmeer vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan was ik dronken
En Barb, idd, ik zocht dus net een en ander, maar het is allemaal van een jaar of 10 geleden.
mijn bronnen zijn documentaires en gesprekken met mensen die heel nauw hiermee betrokken zijn tijdens mijn werkervaring bij ikea, dat vind ik meer bron dan waar jij nu mee komt, en ja ikea heeft veel fabrieken waar t mee samenwerkt maar er worden dan ook tig producten verkocht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, zoek zelf. Geen zin om ze aan te dragen, en als ik het deed, komen jullie met andere bronnen waar mijn eventuelen ongelijk uit zou blijken. Ik geef eerlijk toe, ik heb een aversie tegen dit soort bedrijven. Maar ik heb er een reden toe. Of jullie die reden willen accepteren is aan jullie. De meubels mogen jullie nog steeds mooi vinden hoor.
Mja na 6 maanden dit soort geintjes tikt het toch wel aan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je dood bent, slaap je genoeg joh.![]()
Ik slaap de laatste tijd wel ziekelijk weinig, maarja. De jeugd van tegenwoordig moet ballen kweken, zoals de mensen van vroegah, die bv. een stier met een pink kon doden.
Bedoelde dan ook de vrouwelijk vorm van een pik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
Haha lollig hoor.
Gaat een beetje lastig als je er geen hebt
Op je werk? Een massage?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:05 schreef PeuRac het volgende:
oeh, ik zie net in mijn agenda dat ik morgen gemasseerd word
Ik schijn letterlijk te hebben gehandeld in aandelen van een bedrijf dat onder andere landmijnen maakte. Dat ze daarnaast ook insuline maakten, maakte het allemaal niet mooier hoor...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrijwel al die informatie is incorrect of gedateerd. Ik heb t geluk gehad reallife cases te hebben gekregen (ook van andere grote ondernemingen). Daar hebben we het veel over juist dit onderwerp gehad.
Fris m'n geheugen eens opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Haha leuk hoor je herinnert je er gewoon niksmeer van
Dat klopt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja na 6 maanden dit soort geintjes tikt het toch wel aan hoor
Thanks, jij ookquote:
Nee prive, bij de masseuse (wie toevallig een hele goede vriendin is).quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bedoelde dan ook de vrouwelijk vorm van een pik.
Dank je! Vond de grap ook zeer geslaagd.
Okies, dan geloof jij in betaalbare kwaliteitsmeubelen omdat dat de loop der dingen is....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn bronnen zijn documentaires en gesprekken met mensen die heel nauw hiermee betrokken zijn tijdens mijn werkervaring bij ikea, dat vind ik meer bron dan waar jij nu mee komt, en ja ikea heeft veel fabrieken waar t mee samenwerkt maar er worden dan ook tig producten verkocht.
Kijk dat is lekker, ff de stress van je af gooien:)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, jij ook
[..]
Nee prive, bij de masseuse (wie toevallig een hele goede vriendin is).
Dat is wat anders, ikea is geen bedrijf met verhandelbare aandelen, het is nog steeds eigendom van de familiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn letterlijk te hebben gehandeld in aandelen van een bedrijf dat onder andere landmijnen maakte. Dat ze daarnaast ook insuline maakten, maakte het allemaal niet mooier hoor...
Is heerlijk, ik ga de komende weken vakerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Kijk dat is lekker, ff de stress van je af gooien:)
Ik werk nog ff wat melk naar binnen en ga het dan maar weer proberen:)
Zucht.... ze leveren nooit wurgcontractenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wat anders, ikea is geen bedrijf met verhandelbare aandelen, het is nog steeds eigendom van de familie
Daarbij gaat je vergelijking totaal niet op
Edit - we hebben inhoudelijk intern in papieren moeten zoeken naar bewijzen voor wurg contracten en dergelijke. Was hele interessante materie, aangezien je 100% leert hoe/wat/waar van een bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |