Het heeft zeker wat leuksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die grote gemeenschappelijke keukens op zich best leuk, als het maar goed wordt schoongemaakt
Precies, dat is ideaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is een illusie natuurlijk.
Vrienden van mij die in een studentenhuis woonden legden gewoon elke week elk 5 euro neer voor een werkster die ze gezamenlijk betaalde. Top-idee.
heb ik hier ook voorgesteld, zo'n beetje elke huisvergaderingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrienden van mij die in een studentenhuis woonden legden gewoon elke week elk 5 euro neer voor een werkster die ze gezamenlijk betaalde. Top-idee.
Ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb ik hier ook voorgesteld, zo'n beetje elke huisvergaderingwerd helaas altijd afgewezen
2x/week douche en toilet schoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had wel ooit een vriendje die zo woonde, dat was kut! Dan moest je douchen in zo'n smerige douche waar je het liefst niks aanraakte enzo
[zeur toon] ja maar dat is dúúr en je kan het toch ook gewoon zelf doen?[/zeur toon]quote:
Idd, ik zou dat niet meer kunnen. Ik woon dan ook al 5 jaar heerlijk alleen. Alleen mn eigen smerigheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
No way dat ik ooit nog met anderen een appartement oid deel.
Maar al die studenten zijn toch zo serieus met hun studie bezig?quote:
Toen ik R. leerde kennen woonde hij in een huisje dat ie deelde met nog 3 gasten. Ik kon een keer kiezen. Mn zoon laten douchen en naar de wc gaan terwijl de stront van 1 van die gasten over de muren gesmeerd zat of het schoonmaken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had wel ooit een vriendje die zo woonde, dat was kut! Dan moest je douchen in zo'n smerige douche waar je het liefst niks aanraakte enzo
Ja, serieus zuipen vooralquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar al die studenten zijn toch zo serieus met hun studie bezig?
Het was daar zo erg dat ik vaak gewoon maar wachtte tot ik thuis was.. Was altijd bang dat de dingen die in die douche woonden boos zouden worden omdat ik hun gebied binnen kwamquote:
Ik heb het ook. Ik krijg vierkantjes met vraagtekens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
ooh trouwens, ligt het aan mijn instellingen dat ik letters met een teken erop/aan (zoals éèê etc) als vage icoontjes zie, of heeft iedereen het en is t een Fok probleem?
Huisbazen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik R. leerde kennen woonde hij in een huisje dat ie deelde met nog 3 gasten. Ik kon een keer kiezen. Mn zoon laten douchen en naar de wc gaan terwijl de stront van 1 van die gasten over de muren gesmeerd zat of het schoonmaken.
Ik heb het toen maar schoongemaaktkotsend en wel. Die gast die het had gedaan heeft toen tegen de huisbaas gezegd dat mijn zoon alles had onder gesmeerd
![]()
Huisbaas geloofde dat
Nergens last van vandaag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
ooh trouwens, ligt het aan mijn instellingen dat ik letters met een teken erop/aan (zoals éèê etc) als vage icoontjes zie, of heeft iedereen het en is t een Fok probleem?
Dat deden ze bij R. op een gegeven moment ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is vast de schuld van de moslims.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
Heb ik ook en dan opeens doet ie weer normaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
Woningbouw speciaal voor studentenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik R. leerde kennen woonde hij in een huisje dat ie deelde met nog 3 gasten. Ik kon een keer kiezen. Mn zoon laten douchen en naar de wc gaan terwijl de stront van 1 van die gasten over de muren gesmeerd zat of het schoonmaken.
Ik heb het toen maar schoongemaaktkotsend en wel. Die gast die het had gedaan heeft toen tegen de huisbaas gezegd dat mijn zoon alles had onder gesmeerd
![]()
Huisbaas geloofde dat
LOL, ik weet wat je bedoeld, mn ex heeft ook heel kort in zo'n huis gewoond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was daar zo erg dat ik vaak gewoon maar wachtte tot ik thuis was.. Was altijd bang dat de dingen die in die douche woonden boos zouden worden omdat ik hun gebied binnen kwam
Na een F5 of topic opnieuw openen werkt het wel weer normaal zie ik.quote:
Toen ik net 18 was ging ik op mezelf. In Apeldoorn is dat godsonmogelijk zowat, huur kom je de eerste jaren niet voor in aanmerking, en er is bijna geen studentenhuisvesting want geen studenten. Ik had een kamer van 15m2 voor 280 euro per maand. ( ik ging op mezelf wonen in de maand dat de euro werd ingevoerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Huisbazen.
Ook zo blij dat ik van dat tuig af ben. Stomme politieke spelletjes ook steeds..
Toen ging je stofzuigen en ontdekte je dat er eigenlijk laminaat door het huis lag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef Q. het volgende:
Dat hoogpollige tapijt in mn laatste studentenhuis was ook zo fijn.
tapijt in studentenhuizen zouden ze bij wet moeten verbieden. Dat is echt wel heel ranzigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef Q. het volgende:
Dat hoogpollige tapijt in mn laatste studentenhuis was ook zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |