De Keukenhof in Lisse.quote:
Hoe heb je die in hemelsnaam gevonden? Zandpad, bewaakte overweg, vlak land, dubbel en geëlektrificeerd spoor. Volgens mij kan dat in half Nederland zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:47 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://goo.gl/maps/OPTk
Cromvoirtsepad, Vught
Ik dacht eerst dat het ergens anders was. Toevallig lag mijn vermoeden maar een paar kilometer verderopquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Hoe heb je die in hemelsnaam gevonden? Zandpad, bewaakte overweg, vlak land, dubbel en geëlektrificeerd spoor. Volgens mij kan dat in half Nederland zijn.
Sorry in dat geval. Mijn plaatje kwam me in ieder geval niet bekend voor. Het wordt na 11 volle topics natuurlijk ook steeds lastiger om leuke en vindbare locaties te plaatsen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef bork het volgende:
Laatste 3 zijn allemaal al een keertje geweest![]()
![]()
![]()
Dat klopt natuurlijk, eigenlijk iemand zien te vinden die alle locaties die voorbij zijn gekomen in een wiki/TS inkloptquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef JusT_M het volgende:
[..]
Sorry in dat geval. Mijn plaatje kwam me in ieder geval niet bekend voor. Het wordt na 11 volle topics natuurlijk ook steeds lastiger om leuke en vindbare locaties te plaatsen..
Of zelfs in een google maps kaartquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:47 schreef bork het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, eigenlijk iemand zien te vinden die alle locaties die voorbij zijn gekomen in een wiki/TS inklopt
Het gaat hier nu om iets minder dan 700 lokaties, als je zin en tijd over hebt ... Ga je gangquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Of zelfs in een google maps kaart
Ja bizarquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef Bart het volgende:
Gast, WTF, die is precies hetzelfde, bord ernaast enzo...
Goed!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stationsplein, Zevenaar
http://maps.google.nl/?ie(...)p=12,119.37,,0,-5.33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |