1 | http://www.fokreeks.tk/ga.php?id=117&match=%5Bnl%5DSPACEstreet&go=last |
quote:
quote:
Had wel wat meer werk opgeleverd jaquote:Had ik de logo's beter moeten verbergen?
Ach ik ben de slechtste nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:50 schreef -J-D- het volgende:
Te makkelijk nu
Achter de molen, Almelo
Dan heb je dus de Oude Hollandse Waterlinie en het grootste gedeelte van de Stelling van Amsterdam... succes met zoekenquote:
geen probleem, kan gebeuren, de foute datering heeft me dus juist geholpenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn excuses voor de datum, volgens de pagina die ik gezien heb was het voor 1815 gebouwd![]()
uiteraard correct
mooi rond getal
Dat is een oude optakelbare spoorbrug over het watertje dat daar loopt :-) Vanaf het spoor is het te zien, dus dacht dat veel mensen het wel zouden herkennenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:44 schreef JusT_M het volgende:
Dirkjan wat zagen we nou precies rechts op jouw foto? Ik ken het wel maar wist de naam er niet van..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:09 schreef JDude het volgende:
Ik dacht dat het iets met mijnbouw te maken had, en heb heel Zuid-Limburg afgezocht.
Vijf huizen om precies te zijn...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef toontjuh het volgende:
[cryptische omschrijving]
Hier in de buurt staan maar een aantal huizen
[/cryptische omschrijving]
Dat had ik ook, alleen ff de juiste plek vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef JDude het volgende:
Dat lijkt me goed, die herkende ik zonder op te zoeken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef JDude het volgende:
De helling in de zijweg op de achtergrond doet vermoeden dat het in Limburg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |