Nee, nu nog meerquote:
Het eerste seizoen was toch echt 12 jaar geleden ofzo? Of gaat de tijd niet zo snel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen t 1e seizoen, t 2e was nog oke maar werd snel minder. Het concept is wel heel gaaf, maar ze vernieuwen het te weinig
Uurtje maar en ik ben de enige die dat magquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een hele avond mannen die geilen op de stem van een 15jarig meisje, oh joy.
Euhmm...ik wel meer dan driequote:
Ik begrijp ook niet waarom sommigen Johan Derksen, Gijpie enzo niet mogen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb niets met voetbal maar die Derksen is inderdaad wel tof.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was toch echt 12 jaar geleden ofzo? Of gaat de tijd niet zo snel?
Dat zou goed kunnen, al meende ik dat we al verhuisd waren, dus zou 2001 moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was toch echt 12 jaar geleden ofzo? Of gaat de tijd niet zo snel?
De horrorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Kluts het volgende:
Oeh, ik heb me toch een verzameling ranzige horror gedownload.
Een magnetron.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft jou, what more could he want?
Zoals ik vanavond nog tegen beetman zei; Het is een beetje voetbal ala Top Gear. Niet alleen maar gortdroge opsommingen van technische kwaliteiten, maar gewoon een geinige setting waardoor het ook voor vrouwen leuk is om te kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begeijp ook niet waarom sommigen Johan Derksen, Gijpie enzo niet mogen.
Dit programma is eindelijk wat nieuws vanwege de setting en die gasten als Wilfred, Hansie Hansie, Rene en Johan hebben hun hart op de tong en spreken vrij, met de nodige dosis humor, in plasts van het politiek-correcte gelul. Goed toch.
Dies geniaal ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst zowaar een leuke SP aflevering, over Jersey Shore.
Wat kost een retourtje Malta?quote:
Op Maltaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MediaMarkt of Saturn voor weinig
Op Malta!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MediaMarkt of Saturn voor weinig
Jamaar ik welquote:
Saturn zit ook in het buitenland, al denk ik niet in Malta.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op Maltadude, denk eens ene keer na voordat je post, begint irritant te worden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op Maltadude, denk eens ene keer na voordat je post, begint irritant te worden
Neem het eens niet zo serieusquote:
Klopt! Net als bij TG veel publiek met een goede sfeer en humor aan tafel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik vanavond nog tegen beetman zei; Het is een beetje voetbal ala Top Gear. Niet alleen maar gortdroge opsommingen van technische kwaliteiten, maar gewoon een geinige setting waardoor het ook voor vrouwen leuk is om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |