Precies op tijdquote:
Ik zag laatst zowaar een leuke SP aflevering, over Jersey Shore.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maar
Das zeker zo. Maar gelegenheid maakt de dief/oplichter, want ze laten zich ook makkelijk in de maling nemen.
De SouthPark-aflevering hierover geeft de werkelijkheid goed weer.
Ik heb dan natuurlijk ook verschrikkelijk veel mooie vrouwen in mijn vriendenlijstquote:
Oh, ok. Ik ga vrijdag samen met DV draaien, ga je ook luisteren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bartjen, ik keek het filmpje, zo'n 10 sec. Ik heb je niet gezien.
Heb niets met voetbal maar die Derksen is inderdaad wel tof.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Kluts het volgende:
Ik kijk sowieso weinig van dat soort dingen, boer zoekt vrouw, wie is de mol en zulks.
Ik kijk wel elke dag RTL Boulevard, juist omdat het over niks gaat, beetman komt dan net thuis en de helft van de tijd lul ik er toch doorheen. Daarna DWDD. En ik ben gek op Law and Order.
Moet bekennen dat ik tegenwoordig ook op maandag VI kijk.
Ja, maar jij bent moeder. Jij identificeert je gewoon met Yvon Jaspers!quote:
DV?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik ga vrijdag samen met DV draaien, ga je ook luisteren?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent moeder. Jij identificeert je gewoon met Yvon Jaspers!
Ik ook!quote:
Nou...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dan natuurlijk ook verschrikkelijk veel mooie vrouwen in mijn vriendenlijst![]()
Die presenteert het niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent moeder. Jij identificeert je gewoon met Yvon Jaspers!
Die vind ik idd het tofst. Hij lijkt op mijn pa, qua manier van discussieren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb niets met voetbal maar die Derksen is inderdaad wel tof.
quote:
Nu wel ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dan natuurlijk ook verschrikkelijk veel mooie vrouwen in mijn vriendenlijst![]()
Oh, ik was even nog in Boer zoekt vrouw-modus.quote:
Alleen t 1e seizoen, t 2e was nog oke maar werd snel minder. Het concept is wel heel gaaf, maar ze vernieuwen het te weinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |