Ik ben ook redelijk digibeet en blond met grote tieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Bij Tatiana denk ik eerder aan een digibeet blond geval met te grote tieten
Dat klopt volgens mij. No offence Rip.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Bij Tatiana denk ik eerder aan een digibeet blond geval met te grote tieten
Jij hebt mijn fb account niet eens, laat staan van de lelijke sophie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat niet. Maar een fb-account had ik wel verwacht van je.
Dit is maar matigjes, he Barra
Whut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk digibeet en blond met grote tieten.
Kan ik haar vinden via jouw facebook?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt mijn fb account niet eens, laat staan van de lelijke sophie.
Ik maak me zorgen om de mensen die er daadwerkelijk in geloven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik ben paranormaal begaafd. Ze noemen me ook wel Kluts Ogilvie.
Boer zoekt vrouw snap ik ook niet, die meuk kijk ik niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om de mensen die er daadwerkelijk in geloven.
Net zoals de 5,1 miljoen Boer Zoekt Vrouw-kijkers.
Ik zit er echt mee he..![]()
Ah joh..geef gewoon der voor en achternaam.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt mijn fb account niet eens, laat staan van de lelijke sophie.
Nee, want de enige sophie in mijn fb is niet de leijke sophiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan ik haar vinden via jouw facebook?
Precies. "All you need is love"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
Dingen als Derek Ogilvie vind ik vooral misbruik maken van de wanhoop en het verdriet van mensen.
Gmtaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij. No offence Rip.
Ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want de enige sophie in mijn fb is niet de leijke sophie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
de Boer zoekt spits zou ik dan weer wel kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw snap ik ook niet, die meuk kijk ik niet.
Dingen als Derek Ogilvie vind ik vooral misbruik maken van de wanhoop en het verdriet van mensen.
Haha, gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw snap ik ook niet, die meuk kijk ik niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
OhVanwaar deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Komt goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
de Boer zoekt spits zou ik dan weer wel kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |