Ja het in de fik vliegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar wij hebben die nieuwe versie, die is zo gemaakt om dat te voorkomen.
Samen een Jeffrey roken en het gewoon proberen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ik gewoon een leuker beeld heb dan, bij tegen de muur aangegooid worden.
Dat is geen argument voor jullie aankoopgedrag natuurlijk.quote:
hahaha jij maakt het nog gekker. Maar laten we het maar niet proberen,ik denk niet dat ze het leuk gaan vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat YipYip blijkbaar niet HipHip is en vandaar nu SipSip?
Geen flauw idee. Maar ik wil het best een keer proberen
Als we nou een giant tennisracket zouden hebben, konden we met een vrouw als bal tennisen. En keihard smashen natuurlijk.
Dat laat ik anders wel aan beetman over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Samen een Jeffrey roken en het gewoon proberen?
Ja maar onze versie is zo gemaakt dat ie juist niet knikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja het in de fik vliegen. Maar als een kabel knikt, krijg je dat nog steeds
.
Zo ziet mijn kabel er echt niet uit. Ik ben juist ontzettend voorzichtig met de kabel, omdat ik weet dat er zoveel risico is op kabelbreuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet zo degelijk ontworpen, kabels knikken daar teveel waardoor ze slijten. Kan draadbreuk en sluiting veroorzaken en in beide gevallen doet ie het niet meer. En in het laatste geval kapt ie er op een wat spectaculairdere manier mee
Ik koop bij Ikea omdat het goedkoop is. Dat wel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is geen argument voor jullie aankoopgedrag natuurlijk.
IKEA producten kunnen heel lang mee gaan, sommige zit ook 10 jaar garantie op. Maar dat mensen dat door de lage prijs niet doen ligt niet aan IKEA. Als ik me niet vergis is daar de filosofie van de winke ook niet op gebaseerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat om de inwisselbaarheid van alles, amice. Zeker jij zou dat moeten weten....
Toch maar niet he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
hahaha jij maakt het nog gekker. Maar laten we het maar niet proberen,ik denk niet dat ze het leuk gaan vinden
Blijkbaar werkt het toch nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar onze versie is zo gemaakt dat ie juist niet knikt.
Haha ok.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat laat ik anders wel aan beetman over.
Nee. Er zijn ook andere goedkope manieren om aan meubels te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik koop bij Ikea omdat het goedkoop is. Dat wel?
Breuk zit intern, hoef je niks van te zien. Maar het zit vaak op punten waar je kabel knikt. En dat is vlakbij de adapter of de stekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo ziet mijn kabel er echt niet uit. Ik ben juist ontzettend voorzichtig met de kabel, omdat ik weet dat er zoveel risico is op kabelbreuk.
Maar ik ga misschien toch morgen maar even langs de winkel, voor de zekerheid.
Zo eerst eens zien of ie wil laden met de netstroomkabel er in.
Dat maak ik toch lekker zelf uit? Waar gaat dit nu over?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Er zijn ook andere goedkope manieren om aan meubels te komen.
Mja, alleen doet het snoer het nu dus gewoon welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Breuk zit intern, hoef je niks van te zien. Maar het zit vaak op punten waar je kabel knikt. En dat is vlakbij de adapter of de stekker.
Hebben meerdere snoeren last van hoor, ik heb ook wel eens stofzuigersnoeren moeten vervangen bijvoorbeeld. Maar ga ff naar een appelstoor, en vraag of je ff mag testen met een andere adapter. Dan weet je het meteen.
Zit toch nog steeds een trekontlasting op?quote:
Dat is helemaal waar, geen stroom = 99/100 keer kabelbreuk. Die hoesjes aan het begin/einde van een snoer helpen het uit te stellen, maar voorkomen nooit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Breuk zit intern, hoef je niks van te zien. Maar het zit vaak op punten waar je kabel knikt. En dat is vlakbij de adapter of de stekker.
Hebben meerdere snoeren last van hoor, ik heb ook wel eens stofzuigersnoeren moeten vervangen bijvoorbeeld. Maar ga ff naar een appelstoor, en vraag of je ff mag testen met een andere adapter. Dan weet je het meteen.
Dan maakt die net voldoende contactquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, alleen doet het snoer het nu dus gewoon wel
Ik weet niet hoe ze daarop reageren bij de appelstoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |