Had niet anders verwacht hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was stiekem echt blij voor beetman gister omdat het tegen Ajax was.
In welke zin?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had haar vanavond een hart aanval bezorgd.
Ach ja, heb ik ook mijn lolletje.quote:
Ik had haar gesmsd: "Kunnen we zo even praten?"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht hoor.
[..]
In welke zin?
U gaat door voor de koelkastquote:
Nee, ik ben paranormaal begaafd. Ze noemen me ook wel Kluts Ogilvie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast![]()
Maar jij weet het via andere wegen volgensmij
Wie weet nou wat mijn sig betekent, jij of ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet, 11 moet inmiddels 10 zijn
Je dacht toch niet dat ik foto´s had?quote:
Jij heet Tatiana?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef Ripley het volgende:
Waarom zou ik overigens geen tatiana zijn JK? : D
Geen idee.. Bij Tatiana denk ik eerder aan een digibeet blond geval met te grote tietenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef Ripley het volgende:
Waarom zou ik overigens geen tatiana zijn JK? : D
En een raar stemmetje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Bij Tatiana denk ik eerder aan een digibeet blond geval met te grote tieten
Dat niet. Maar een fb-account had ik wel verwacht van je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik foto´s had?
Met andere woorden: Facebookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik ben paranormaal begaafd. Ze noemen me ook wel Kluts Ogilvie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |