cafegeluid1.mp3 is datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef JJH het volgende:
Verkapt 'hoor mij eens ergens live vandaan uitzenden' achtergrondgeluideje.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Metonae het volgende:
* Metonae is er ook weer!
Hallooooo nachtvolk!
ook niet een echt druk cafequote:
Hoiiiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Metonae het volgende:
Hallooooo nachtvolk!
Hey!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Metonae het volgende:
Hallooooo nachtvolk!
Zoveel liefde voor mij, het is mijn glimlach hèquote:
Ik vind het mooiquote:
Het is je prodentlachje iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoveel liefde voor mij, het is mijn glimlach hè
Ik ook, maarja...quote:
Haha bakkes jung!quote:
Jep hier ookquote:
Maar nu issie overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Idem.. maar toen kwam de prijsvraag
Arme wijquote:
Ja mijn eerste gedachte elke morgen is, omdraaien en weer verder slapen. Maar dat kan nietquote:
Meestal niet nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mijn eerste gedachte elke morgen is, omdraaien en weer verder slapen. Maar dat kan niet
Paul vermaakt ons welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Paul, ik kan eventueel vanaf de server een plaatje tussendoor instarten, mocht je even iets opnieuw willen starten.
Klinkt echt te bekendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mijn eerste gedachte elke morgen is, omdraaien en weer verder slapen. Maar dat kan niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Metonae het volgende:
* Metonae doet onz-radio aanzetten.
Vergeten
COMBOBREAKERquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Metonae het volgende:
* Metonae doet onz-radio aanzetten.
Vergeten
??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
jouw show heeft mijn fobo gehaald
Liefst word ik een uur te vroeg wakker, dan kijk ik op de klok en denk ik: Yea nog een uurtje slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt echt te bekend![]()
Meestal doe ik het toch, om een half uur later wakker te worden en me te bedenken 'Kut, over 15 minuten moet ik weg'
JA NOU EN!quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Liefst word ik een uur te vroeg wakker, dan kijk ik op de klok en denk ik: Yea nog een uurtje slapen![]()
[ afbeelding ]
YEAHquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Liefst word ik een uur te vroeg wakker, dan kijk ik op de klok en denk ik: Yea nog een uurtje slapen![]()
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Liever War of the worlds inderdaad...
Nah gebeurt uit zichzelf, zoiets zou ik ook niet doen neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Dan zou ik mn wekker om 7 uur moeten zetten, veel te eng.
De radio wordt net weer wat beter.. jammer dat DJ Rock die schijt toeter er telkens tussendoor doet... pfff hoezo ik verneuk radio.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
moest van knetter wat op mijn fobo zetten... je show wordt genoemd![]()
sorry
Wat zeur je nou, let je niet op ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Liever War of the worlds inderdaad...
En ik sta er niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
moest van knetter wat op mijn fobo zetten... je show wordt genoemd![]()
sorry
sorry schatje...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Metonae het volgende:
[..]
En ik sta er niet?!
* Metonae is strontjaloers.
Ik vraag me ook af waar ik sta vandaagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Rockiejj het volgende:
Ik blijf tot de dagcijfers en dan ga ik pitten.
Trustequote:
Ja.. nu ineens lief doen he!quote:
+1quote:
Not good enough.quote:
Ik kan toch niet boos op jou zijnquote:
Define oorpijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb een half uurtje oorpijn klaar voor na paul. Als het te fout is stop ik eerder, maar mn queue is klaar
dat weet ik niet... waarom zou je niet boos op mij kunnen zijn... kan heel erg bitcherig zijnquote:
quote:
Laat maar zien dan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:19 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dat weet ik niet... waarom zou je niet boos op mij kunnen zijn... kan heel erg bitcherig zijn
Ik ook zo, succes met opstaan morgenquote:
Rap, gegitaar, iets anders, trance en een klassieker, en mijn stemquote:
Maar dat kan ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:20 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Ik kan niet bitcherig tegen jou doen![]()
of je moet het ernaar maken
Jij ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook zo, succes met opstaan morgen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Veel plezier in dromenland meis
Jullie ook slaap lekker !quote:
altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
Maar dat kan ik nietIk ben altijd liefig enzo.
Gitaren. Interessant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Rap, gegitaar, iets anders, trance en een klassieker, en mijn stem
Te veel voor een half uur maar, voor mij goed om SAM te leren kennen.
nee een dokter heeft er siliconen in gedaanquote:
Knopje helemaal rechtsboven aan de pagina.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef MissBullshit het volgende:
hoe stel ik de kleurtjes eigenlijk in?
dat ik mijn eigen posts in een ander kleurtje zie?
nee ik denk ochtendquote:
Iets met woeste neushoorns.quote:
Radio, gemaakt door FOK!kers. Momenteel je favoriete user als DJ.quote:
thx.. zal even zoeken..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Knopje helemaal rechtsboven aan de pagina.
dit is een woordquote:
I can change, babyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik val wel een beetje op bad boys... als jij zoveel lief bent
huh maar ik draai helemaal niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Radio, gemaakt door FOK!kers. Momenteel je favoriete user als DJ.
D'r zat iemand op te scheppen over jou trouwens vanmiddag.quote:
Deze:quote:
james earl jonesquote:
driepinkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
D'r zat iemand op te scheppen over jou trouwens vanmiddag.
Dat 'ie je naam en MSN heeft en blabla.
Weet alleen niet meer wie
Succes enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:25 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
is dat zo?
ik ga even dat kleurtjes gedoe uitzoeken.. tot straks
Ja... die gozer zat kut te doen joh!quote:
niet? das de stem van darth vader en cnnquote:
hoezo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ja... die gozer zat kut te doen joh!
Not prerecorded btwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef Zokunen het volgende:
maar kan ik ff van 01:00 - 01:30 ? Het is wel een prebuild set, maar onverwacht, ongekend en soms zelfs treurig
Probably best known for his role as Darth Vader (for the voice only, as the man in the Darth Vader suit was David Prowse, whose voice was dubbed because of his British West Country accent).quote:
O, nooit geweten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef dragems het volgende:
[..]
niet? das de stem van darth vader en cnn
Ik klik per ongeluk dit topic aan en denk, ach waarom niet en klik "luister live" aan. Wat krijg je, ongegeneerde kutmuziek.quote:
Ik heb geen favoriete users.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Radio, gemaakt door FOK!kers. Momenteel je favoriete user als DJ.
Hij zat heel gemeen te doen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
hoezo?
moet ik hem eraf gooien
Darth Vader met een brits accent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef dragems het volgende:
[..]
Probably best known for his role as Darth Vader (for the voice only, as the man in the Darth Vader suit was David Prowse, whose voice was dubbed because of his British West Country accent).
koelkast wou ook en misschien webhawk moet je hun ff vragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef Zokunen het volgende:
maar kan ik ff van 01:00 - 01:30 ? Het is wel een prebuild set, maar onverwacht, ongekend en soms zelfs treurig
Omdat Paul, soms draait hij wel fijne muziek hoor. Maar dit is gaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik klik per ongeluk dit topic aan en denk, ach waarom niet en klik "luister live" aan. Wat krijg je, ongegeneerde kutmuziek.
[..]
Ik heb geen favoriete users.
erger nog, je luistert naar paulquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik klik per ongeluk dit topic aan en denk, ach waarom niet en klik "luister live" aan. Wat krijg je, ongegeneerde kutmuziek.
[..]
Ons aller Paul!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Dat is paul zijn schuld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
dat is idd niet erg liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:28 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hij zat heel gemeen te doen...
"Ik heb haar msn wel en jij niet en lekker puh!"
...zoiets dan
Je moet hem schoppen namens mijquote:
amous for his deep and authoritative voice, used most famously for impressive roles as leaders like Darth Vader in the Star Wars Trilogy and Mufasa in The Lion King (1994)quote:
Waarom doe jij nooit een half uurke RBL?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat Paul, soms draait hij wel fijne muziek hoor. Maar dit is gaar.
Hé, Paul en ik hebben een haat/liefdeverhouding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ons aller Paul!
Verklaart wel je reactie op Patje overigens.
dan zou ik hem moeten ontmoeten enzo... dus dat doe ik niet..quote:
Ik draai mirstal hardstyle, maar ik denk dat een uurtje frituurtje gin kwaad kan eens in de zoveel tijd toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom doe jij nooit een half uurke RBL?
[..]
Hé, Paul en ik hebben een haat/liefdeverhouding.
Salaryquote:
Is dit dan een haat of liefde gedeelte?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom doe jij nooit een half uurke RBL?
[..]
Hé, Paul en ik hebben een haat/liefdeverhouding.
Die viel me eigenlijk alles mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
zal het nog een keer vragen.... hoe erg was je kater vanmorgen/vanmiddag?
Ben ik nog niet over uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dit dan een haat of liefde gedeelte?
hij is de enige...en we zijn haast niet samen onlinequote:
uhmmm.. heb liever koelkast.. sorry....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Menschen die er toe doen, mag ik om 01:00 30 minuten een poging doen, je oren gaan balen, maar ik wil een en ander proberen
Natuurlijk. Iedereen krijgt een kans. Heb je wel alle gegevens al?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Menschen die er toe doen, mag ik om 01:00 30 minuten een poging doen, je oren gaan balen, maar ik wil een en ander proberen
of webhawk moet ik weer bellen op skype lolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
uhmmm.. heb liever koelkast.. sorry....
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Yup, en de muziekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen krijgt een kans. Heb je wel alle gegevens al?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef dragems het volgende:
[..]
of webhawk moet ik weer bellen op skype lol
Mij niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Koelkast heeft zichzelf al bewezen, anderen moeten ook een kans krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
lol mijne ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
koelkast
![]()
hij spreekt mijn naam zo geil uit
En ik kan dat nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
koelkast
![]()
hij spreekt mijn naam zo geil uit
klopt.. mee eens... maar hij vroeg toch...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Koelkast heeft zichzelf al bewezen, anderen moeten ook een kans krijgen
Nee, koelkastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef dragems het volgende:
[..]
of webhawk moet ik weer bellen op skype lol
yup same here, ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
klopt.. mee eens... maar hij vroeg toch...
en ik blijf wakker voor koelkast en wh....
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb Alizee nog gedaan in mijn jongere jaren.
Wie weet overklast hij koelkast welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
gefeliquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
oooh wil ik ook wel live bellenquote:
Welke naam wil je horen, dan komt je naam gegarandeerd een keer voorbijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
maar jij bent niet live?quote:
Webhawk praat teveelquote:
Dan wil ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
hij is de enige...en we zijn haast niet samen online![]()
ach...hij vroeg er naar
zeg mijn naam maar heel geilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Welke naam wil je horen, dan komt je naam gegarandeerd een keer voorbij
Verzoekjes doe ik verder niet hoor ik wil eerst even in de flow komen
Dat is gewoon onmogelijkquote:
MissBullshitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Welke naam wil je horen, dan komt je naam gegarandeerd een keer voorbij
Verzoekjes doe ik verder niet hoor ik wil eerst even in de flow komen
nee te weinig. soms is er niks en dan zoekt hij iets das wel jammerquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb haar nummer nog steeds, maar ze schijnt nu een kind te hebben en die zou wel eens van mij kunnen zijn. Dus sindsdien nooit meer gesproken eigenlijk. Wel jammer.
Trusten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga mijn nest in, tot morgen
Nu al.. !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef Patje1987 het volgende:
ik hou er niet zo van als ik 1 van de zovelen benquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan wil ik ook![]()
Ik spaar leuke meiden in msn
Ja werken en al jeweetsquote:
Nee, teveelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:39 schreef dragems het volgende:
[..]
nee te weinig. soms is er niks en dan zoekt hij iets das wel jammer
nee hoor kan koelkast heel goedquote:
Ik heb er ook pas 2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik hou er niet zo van als ik 1 van de zovelen ben
Ik blijf hoor schatjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben nog niet eens begonnen en men gaat al slapen
Ok ik ga in bed luisteren met een stijfjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben nog niet eens begonnen en men gaat al slapen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef Patje1987 het volgende:
I just died in your arms tonightttttttttttttquote:
quote:
Stijfjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok ik ga in bed luisteren met een stijfje
lol gaat lekker of niet?quote:
De rest is niet leuk of spreek ik echt nooit.quote:
waarom heb je knetter dan niet... die is leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De rest is niet leuk of spreek ik echt nooit.
1 ervan is mijn eigen vriendin![]()
Dus alleen bhzakje is leuk daarnaast
Ik heb haar msn ook al nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
waarom heb je knetter dan niet... die is leuk
Ik heb 't nooit gevraagd, vind ik zo opdringerig overkomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
waarom niet? of wacht je tot dames hun msn aan je opdringen:P
Ahwwwwwwwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De rest is niet leuk of spreek ik echt nooit.
1 ervan is mijn eigen vriendin![]()
Dus alleen bhzakje is leuk daarnaast
WATquote:
miss moet je dat eens doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb 't nooit gevraagd, vind ik zo opdringerig overkomen
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:47 schreef MissBullshit het volgende:
bha tis koud hierof nee.. tis niet koud.. ik heb het koud
Ik wil je best opwarmen met zwoele stemgeluidenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:47 schreef MissBullshit het volgende:
bha tis koud hierof nee.. tis niet koud.. ik heb het koud
graag.. ik zit echt te rillen.. .heb al een dekentje gepaktquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil je best opwarmen met zwoele stemgeluiden
Ik heb het juist weer TE warmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
graag.. ik zit echt te rillen.. .heb al een dekentje gepaktmaar heb het nog koud
DAAAG lolita neukertquote:
NINAquote:
hoe kom jij zo warm?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb het juist weer TE warmBe right there
ik kende hem dus alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ik kan nu ook niet zeggen dat dit een verrijking van mijn kennis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |