En terecht....toekomstig hartenbrekertjequote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Bamba het volgende:
En nu kan ik m'n foto's niet meer verwijderen..Elies..Greys..?
![]()
Dank jullie wel voor de complimentjes. Ik vind ze zelf ook helemaal geweldig en ben zo trots op ons mannetje
Dit lijkt nu net of het over Elies gaatquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Oh, wat is ze toch een heks he, Greys?
Nee, niet Eliesquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit lijkt nu net of het over Elies gaat
Maar je bedoelt dinges he, die van het programma? Hoe heet ze nou?
Hij heeft nu al veel vriendinnen..tenminste, dat zijn z'n eigen woordenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En terecht....toekomstig hartenbrekertje
I know. Maar he treft me op een verkeerd moment in het leven. Ik ben wraakzuchtig, kort door de bocht, kribbig ende sjaggo. Dus kijk maar uitquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Oh, wat is ze toch een heks he, Greys?
Huhquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Huh?
Ik had de lapo toch, of kijk ik scheel?
Ik gooi de mijne wel dicht. Zo ben ik
Dank je wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik ga ze ff weghalen!
Als Elies me weer niet voor is
Leuk tochquote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij heeft nu al veel vriendinnen..tenminste, dat zijn z'n eigen woorden. Macho
![]()
Jij nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I know. Maar he treft me op een verkeerd moment in het leven. Ik ben wraakzuchtig, kort door de bocht, kribbig ende sjaggo. Dus kijk maar uit
Post 301 is de laatstequote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
HuhNummer 300 is toch de laatste
Sorry Greys
Die partycrasherquote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa Miss Patti.
'You left me outttttttttttt!'
Ik vind haar leuk![]()
Maar als het mijn vriendin zou zijn zou ik haar iets aandoen denk ik
Voor tv is ze leuk.
Partycrashers...hmmm...brings back memoriesquote:
Wij hadden LEUKE partycrashersquote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Partycrashers...hmmm...brings back memories
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
En straks zijn meisjes stom enzo
Robert kan alleen maar lachen, die is fout geopereerdquote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Nah, nu zit zijn haar nog steeds zo afgrijselijk
Ja!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat meisje schattig![]()
Die met dat boblijn kapsel. Die hij te verlegen vindt.
Weet ikquote:
Internetbedrijf of zoiets.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik
Hoe komt hij aan zijn 400 miljoen én is zijn kapper overleden of zo
En dat ze bruin uit een potje isquote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Bamba het volgende:
Een plastische chirurg heeft het er op tegen dat dat meisje geblondeerd haar heeft?
Hij kreeg een hartaanval bijnaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
'Gingers freak me out'.
'My father is Irish'.
Bwehehehe
Ja, hufterquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Hahahhaaaaaaaaa, nu vind ik haar nog veel leuker!
'Je bent een eikel!' tegen die dokter. 'Ik moest maar eens gaan, doei!'.
En hij vond haar eerst te verlegen. Bwehehe. In your face!
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat ze bruin uit een potje is
Maar wel tof dat het verlegen chickie van al die vrouwen dat juist tegen hem zeiquote:
Hij zat wel veel weg te kanen, volgens mij had ze wel al wat opquote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
"Wil je een Twix?"
"Nee, ik moet straks nog in bikini"
Altijd gezellig, dat soort types
Als je hem zo ziet eten heb je automatisch geen honger meer volgens mijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zat wel veel weg te kanen, volgens mij had ze wel al wat op
Die lach van die dokter![]()
![]()
Ik dacht dat ik het verkeerd hoordequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
There's a sports car in the lake.
IN the lake? Whut?
Dat zou kunnen jaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
Michelle is wel leuk, ik vraag me alleen af of ze dat alleen maar zegt om leuk over te komen.
En dan die hoerige jurkjes![]()
Hij heeft zoveel dingen om over op te scheppen dat ie niet meer weet hoe hij het moet zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
There's a sports car in the lake.
IN the lake? Whut?
Er is ook een sports car over zijn haar gereden volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel dingen om over op te scheppen dat ie niet meer weet hoe hij het moet zeggen
Patti's miljonairs, rtl5quote:
*zapt*quote:
Hij hoeft haar nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Bamba het volgende:
Hoe is het afgelopen met die dokter? Ik was net te laat met kijken.
Die deed op hun date alsof hij helemaal weg van haar was, had het al over hun trouwdag en kinderen enzo. En daarna heeft ie nooit meer iets laten horenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Bamba het volgende:
Hoe is het afgelopen met die dokter? Ik was net te laat met kijken.
Trust!quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trust!![]()
Ik moet eerst even afkoelen, het was me weer het avondje wel.
Mwah, niet heel dramatisch maar gewoon vervelend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, niet heel dramatisch maar gewoon vervelend.Oh das inderdaad balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat het evengoed zin heeft, die punten noemen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zeker wel. Al was het maar voor mijn eigen gemoedsrust.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh das inderdaad balenHopen dat het evengoed zin heeft, die punten noemen
Ik ook! Trust!quote:
Arm kind inderdaad, oorontsteking schijnt heel pijnlijk te zijn. Beterschap voor Christanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:20 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik heb foto's van Bamba gemist las ik, jammer!
Succes met je tentamens weer, Oognip!![]()
Kind nog steeds behoorlijk ziek, nu al 38.9. Huisarts is er niet (zul je altijd zien) en dus straks naar een waarnemer. Hij klaagt over oorpijn dus ik denk aan oorontsteking. Arm kind.
Haha, hij heeft zoooooooo genoten, serieus, mijn vrienden waren al bij mij voor we thuiskwamen en kleine Thessa was helemaal hyperdepieper, die is zo dol op hondenfeestjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:08 schreef Oognip het volgende:
Hoe was de verjaardag van Chico oh-oh? Heeft ie het leuk gehad?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:09 schreef Muis006 het volgende:
Mijn kaart is er heel stylish een dag te laat
Nee deze is voor jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krijgt ie nog meer kaarten?
Hij had dr al 4![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee deze is voor joudan heb jij d'r ook een.
Ik heb hem al niet eens meer dus je hoeft niet bang te zijn voor zand en pizza'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iedereen geeft wel zomaar iedereens adres door he
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem al niet eens meer dus je hoeft niet bang te zijn voor zand en pizza's
De ouwe snoeperdquote:
Ik gister ook al toen ik terug lasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar even terug gaan lezen omdat dr hier toch niks te beleven is, ik lag in een deuk om Ll
Dat heeft te maken met je surfgedragquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar even terug gaan lezen omdat dr hier toch niks te beleven is, ik lag in een deuk om Ll
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met je surfgedragje wil niet weten wat ik allemaal aanngeboden krijg
![]()
Als je veel naar websites over honden surft wordt dat vroeg of laat door zo'n dataminer gekoppeld aan je emailadres en krijg je spam over, in jouw geval, hondjes. Of heb je het hier niet over spam maar kennissen die je hondjes aanbieden?quote:
Ik denk dat jij verkeerd gequote hebt in eerste instantiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je veel naar websites over honden surft wordt dat vroeg of laat door zo'n dataminer gekoppeld aan je emailadres en krijg je spam over, in jouw geval, hondjes. Of heb je het hier niet over spam maar kennissen die je hondjes aanbieden?
Ik zie het nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij verkeerd gequote hebt in eerste instantie
Nee die nodigen zichzelf uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:17 schreef Oognip het volgende:
Haha leuke foto'sNodig jij altijd mensen uit op de verjaardagen van je honden?
Haha lachen tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die nodigen zichzelf uit![]()
Thessa was echt helemaal hyper, ze had maar liefst twee tekeningen voor hem gemaakt ook, ze waren al bij mij voordat ik dr was
Nein, kind van mn beste vrienden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha lachen tochis dat je nichtje ofzo?
Aye lassiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Redelijk wel
Er zit weer schot in de zaak
Ik snapte het niet gelijk. Duurde een paar seconde. Ik ben vandaag dus duidelijk niet het scherpste potlood in de doosquote:
Ow, dat heb ik ook. Vreselijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:15 schreef nokwanda het volgende:
Gek is dat niet. Hier zit achter me een collega wortels te eten. Zegt ze net: ik ben een konijntje. Ik wat zurig; ja, ik hoor het.
Een van mijn tics is dat ik slecht tegen eetgeluiden van mensen kan. Dus ik hoorde dat geknaag en ik zat te rillen.
Dan moeten we wel nog een kaartje kopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Nok, kan jij later vandaag even meelezen over het Nat. Songfestival?
We hebben wat vervoersproblemen, aangezien er 7 volwassenen vanuit Rotterdam gaan en dat nogal lastig in 1 auto past(Wil je man niet alsnog mee en dan rijden? Het is heul gezellig, er gaan meer mannen mee, zelfs Re van MissBliss
)
Nationaal Songfestival 30 januari, deeltje 2
Dan heb je geen vervoersprobleem, dan heb je een extra auto nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
Mogguh
We hebben wat vervoersproblemen, aangezien er 7 volwassenen vanuit Rotterdam gaan en dat nogal lastig in 1 auto past(Wil je man niet alsnog mee en dan rijden? Het is heul gezellig, er gaan meer mannen mee, zelfs Re van MissBliss
)
Heb je al reactie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Redelijk wel
Er zit weer schot in de zaak
Helaas kan ie echt niet mee. Een van ons, hij dus, moet echt standby zijn in de buurt voor zijn dochters bevalling. Ik kom straks wel effe mee kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
Mogguh
)
Geen probleem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moeten we wel nog een kaartje kopen
Mijn allerliefste droomchi wordt afgedankt door de fokker die hem al 5 jaar uitbuit en nu dacht ze aan mij , maar ja, ik kan m echt echt niet dr bij nemen, en nu heb ik dr buikpijn vanquote:
Yups. De tamtam heeft gewerkt. Maar dat neemt niet weg dat ik alsnog een zaakwaarnemer (in welke vorm dan ook) zal zoeken (en vinden) als de vaart er niet in blijft.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. De tamtam heeft gewerkt. Maar dat neemt niet weg dat ik alsnog een zaakwaarnemer (in welke vorm dan ook) zal zoeken (en vinden) als de vaart er niet in blijft.
Wrom wordt ie afgedanktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn allerliefste droomchi wordt afgedankt door de fokker die hem al 5 jaar uitbuit en nu dacht ze aan mij , maar ja, ik kan m echt echt niet dr bij nemen, en nu heb ik dr buikpijn van
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Als ik Sjon niet had nam ik hem echt meteen, en hijs idd maar klein, hijs veeeeeeel kleiner dan die die ik heb.
Ik vind het echt zo erg dat ik m niet kan nemen
Geen leuk kameraadje voor Bink en Boor?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Als ik Sjon niet had nam ik hem echt meteen, en hijs idd maar klein, hijs veeeeeeel kleiner dan die die ik heb.
Ik vind het echt zo erg dat ik m niet kan nemen
Omdat ik nu met 5 al veeeeeeeeel beperkter ben dan ik met 4 was in doen en laten, daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:43 schreef Oognip het volgende:
[..]Mag ik vragen waarom je hem echt niet kan nemen? 5 of 6 maakt dan toch ook niet zoveel meer uit?
Ik snap het wel, merk het hier ook met kittens of er nu 3 of 4 katten in totaal rondlopen dat verschil merk je goed. En dan hoef ik ze niet eens mee te sjouwen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik nu met 5 al veeeeeeeeel beperkter ben dan ik met 4 was in doen en laten, daarom
Wtf?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Qwea zit met me te msnnen op dr foon terwijl ze zit te schijten
Ja heerlijk vieslapje van mequote:
Nou ja als ik m niet wil gaat ze hem als herplaatser aanbieden. Ze vindt er vast wel iemand voor, maar ik zou graag iemand voor hem vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap het wel, merk het hier ook met kittens of er nu 3 of 4 katten in totaal rondlopen dat verschil merk je goed. En dan hoef ik ze niet eens mee te sjouwen.
Wat gebeurt er met de chihuahua als jij hem niet wilt? Ik wil graag ook een hondje ooit, maar dat gaat hier helaas ook niet passen hoe klein die ook is
Doe je nu net of t niet zo is?quote:
Poepie tochquote:
nou ja, overmachtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:01 schreef Cat22 het volgende:
Gloeiende!![]()
Net lag de stroom eruit (volgens mij in de hele wijk) nu doet die het weer, maar mijn telefoons nog steeds niet, zowel vaste als mobiele lijn. Zou op zich nog niet de grootste ramp zijn maar ik heb (telefonische) bereikbaarheidsdienst. Crap!
Sleutels vergeten?quote:
Zo werkt het toch niet altijd in de grote mensenwereld.quote:
voor 2012 al hequote:
quote:
Haha shit hé dat je je daar nu al druk om maakt! 2011 is net begonnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
voor 2012 al hewant 2010 zat ik safe en dit jaar ook wel.
Nou, omdat ik bang ben er in 2012 overheen te gaan
stupid he?
Nou dit zijn toch hartstikke leuke en gezellige mensen? Niets mis meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Bij zo,n key cord aan me sleutels doet mij het toch altijd weer denken aan dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze post icm je vorige snap ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb op me dagbesteding vaak ook mensen met een geestelijke beperking
Man we hebben een lol daar altijd.
Mooi ploegje bij mekaar en gewoon hecht ,dat is ook wel weer mooi
quote:
Succes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een 10 halen voor medisch rekenen
You go Oognipquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een 10 halen voor medisch rekenen
Wat vermoed je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef APK het volgende:
Ik werk ook in een gebouw waar nogal speciale mensen werken.
De toiletten zijn vrijwel de hele dag bezet, vraag mij toch af wat daar de hele dag gebeurt
Allemaal?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Hele dag op het toilet? Die hebben Crohn of een telefoon met internet
Ik durf er bijna niet over na te denken.quote:
Blijkbaarquote:
Ik had het gewoon niet moeten posten want ik raak weer helemaal overstuur als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf er bijna niet over na te denken.
Jij?
Ja hoiquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het gewoon niet moeten posten want ik raak weer helemaal overstuur als ik er aan denk.
Je poes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hai
De kat ligt hier te snurken van heb ik jou daar
Nee, want ik zal er niet veel overheen gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha shit hé dat je je daar nu al druk om maakt! 2011 is net begonnenMaar als je in 2012 er overheen gaat, dan zou dat toch moeten betekenen dat je het zonder stufi ook wel redt?
Je hoeft geen pics van jezelf te posten hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Bij zo,n key cord aan me sleutels doet mij het toch altijd weer denken aan dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oeh! Anders ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Over Crohn gesproken, ik moet om 15 uur bij de chirurg zijn, ben benieuwd...
Oei , wattisermis?quote:
Ik ben ook overstuurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Na het telefoontje met de Wehkamp kom ik me vast aansluiten bij het Overstuur-Clubje.
Als dat mag van APK en oh-oh tenminste.
Mwah , ik weet niet of het aan ons ongemak kan tippen, dus dat zal nog moeten blijken...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Na het telefoontje met de Wehkamp kom ik me vast aansluiten bij het Overstuur-Clubje.
Ja hallo, jij bent permanent overstuur, jij bent erelidquote:
Weet je nog die mail die ik heb gestuurd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oei , wattisermis?
Ik heb net Bol gemaild want de cds die ik vrijdag bestelde en die wel op geleverd staan zijn er nog niet
Ben je nu hysterisch blij en overstuur?quote:
Geeft niks. Vandaag issie ook nog een beetje jarigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Boeboe![]()
Sorry dat t een dag te laat was ouwe reus, maar we moesten wachten op de hoedjes, die hebben een wereldreis gemaakt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je nu hysterisch blij en overstuur?
Ik heb 103 euro aan ze betaald, maar krijg geen navigatie apparaat voor mijn zus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oei , wattisermis?
Ik heb net Bol gemaild want de cds die ik vrijdag bestelde en die wel op geleverd staan zijn er nog niet
Aan Chico zn taart kan niks tippenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft niks. Vandaag issie ook nog een beetje jarig
Haring was gisteren op.... hij heeft makreel gegeten
En net heeft hij een kippenpoot gehad en ik ookZonder de botjes ofcourse
Bel je dan een 0900 nr? Met je mobiel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb 103 euro aan ze betaald, maar krijg geen navigatie apparaat voor mijn zus.
Want heel die bestelling is kwijt.
Wel betalen en niet krijgen, da's ook best overstuurmakend toch?
En dan ook nog in de wacht staan? Met je mobiel?
Baloequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hoedje van oh-oh gehaden een kaart en toeters
http://www.0900alternatieven.nl/quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
En nog een kut zenuwslopend wachtmuziekje ook
En ja Q, ik kon geen ander klantenservice nr vinden.
En ik heb geen vaste lijn
Hang op. ik geef je het goeie nrquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
En nog een kut zenuwslopend wachtmuziekje ook
En ja Q, ik kon geen ander klantenservice nr vinden.
En ik heb geen vaste lijn
Misschien moeten we een 12 step OA (Overstuur Anonymous) programma opzetten zodat we de anderen niet te veel lastig vallen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Te laatquote:
Ow, dat heb ik ook eens gedaanquote:
Het betalen is ook wel geluktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef Muis006 het volgende:
Ik betaal gewoon met acceptgiro bij Wehkamp en dat gaat altijd goed gelukkig.
Oh ja dat doe ik dus ook altijd bij BOL en H&M en zo, achteraf betalen, weet je ook zeker dat je dit soort zeik niet hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef Muis006 het volgende:
ja maar vooruit betaald jonguh!quote:
quote:
Ja dan weet je zeker dat je je spullen hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik dus ook altijd bij BOL en H&M en zo, achteraf betalen, weet je ook zeker dat je dit soort zeik niet hebt
Ik normaal ook, maar ik had dat ding heel snel nodig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef Muis006 het volgende:
Aw, je bent een schatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Qwea het volgende:
0900-nummer: 0900 9809 (20 cent per minuut)
Alternatief nummer: 038 4264333 of 038 4264364
Slakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Qwea het volgende:
0900-nummer: 0900 9809 (20 cent per minuut)
Alternatief nummer: 038 4264333 of 038 4264364
Geweldige oplossing want het betalingskenmerk van jouw iDealbetaling klopt niet met je bestelling straksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik normaal ook, maar ik had dat ding heel snel nodig.
Daarom ook bij Wehkamp besteld, want die leverden de volgende dag
En anders kwam die acceptgiro bij zussie en dat was niet de bedoeling. Nou ja, lang verhaal
Anyway, ik heb echt 113 keer 'hallo mevrouw Greys, bedankt voor het bellen mevrouw Greys, ik ga even uw klantgegevens er bij halen mevrouw Greys, momentje mevrouw Greys' gehoord netEcht in elke zin je naam noemen is echt overdreven hoor.
Niet al te lang hoeven wachten.
Ik moet nu dat ding opnieuw gaan bestellen, dan kiezen voor betalen per acceptgiro en dan gewoon de acceptgiro niet betalen, omdat ze mijn betaling al per Ideal hebben ontvangen. Wel de betaling, niet de bestelling dus![]()
WEDDEN dat als ik die acceptgiro niet betaal dat ik dan herinneringen ga krijgen?
voor de volgende xquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, je bent een schat
Maar ik ben al klaar
Oh, dat ging nog best snel danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
Aw, je bent een schat
Maar ik ben al klaar
Ik had dat nummer al lang gepost jaquote:
Ik zie WGR topics verschijnen. Eerst :quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geweldige oplossing want het betalingskenmerk van jouw iDealbetaling klopt niet met je bestelling straksDus ja, aanmaningen zitten er dik in
Maar als je met acceptgiro doet heb je het ook de volgende dag. Kan je het factuuradres dan niet veranderen? Of mag dat niet bij elektronica?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik had dat ding heel snel nodig.
Daarom ook bij Wehkamp besteld, want die leverden de volgende dag
En anders kwam die acceptgiro bij zussie en dat was niet de bedoeling. Nou ja, lang verhaal
Anyway, ik heb echt 113 keer 'hallo mevrouw Greys, bedankt voor het bellen mevrouw Greys, ik ga even uw klantgegevens er bij halen mevrouw Greys, momentje mevrouw Greys' gehoord netEcht in elke zin je naam noemen is echt overdreven hoor.
Niet al te lang hoeven wachten.
Ik moet nu dat ding opnieuw gaan bestellen, dan kiezen voor betalen per acceptgiro en dan gewoon de acceptgiro niet betalen, omdat ze mijn betaling al per Ideal hebben ontvangen. Wel de betaling, niet de bestelling dus![]()
WEDDEN dat als ik die acceptgiro niet betaal dat ik dan herinneringen ga krijgen?
Ja, behálve dan dat zij een legitimatiebewijs moet meenemen met daarop de naam die exact overeenkomt met de naam die bij het Wehkamp klantnummer hoort. Ehm...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:34 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat ging nog best snel dan
Is het afhalen bij haar in de buurt ook geregeld?
Ja ik doe het ook echt nooit meer hoor, vooruitbetalenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar als je met acceptgiro doet heb je het ook de volgende dag. Kan je het factuuradres dan niet veranderen? Of mag dat niet bij elektronica?
En dat van de herinneringen denk ik ook jawe zullen zien.
Met Maes in het bos? Kinkyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, behálve dan dat zij een legitimatiebewijs moet meenemen met daarop de naam die exact overeenkomt met de naam die bij het Wehkamp klantnummer hoort. Ehm...
Die dame aan de telefoon zei dat ik haar dan maar een kopietje moest mailen om mee te nemen. Zal mij benieuwen of ze dat ding meekrijgt met een kopietje
@Oh-oh, ik zal idd nog ff mailen straks. Maar ik heb nu met Maesje afgesproken in het bos, dus dat komt dan daarna. Goeie tip, ga het zeker doenAl had ik dan vast de naam van de dame aan de telefoon moeten noteren want alleen 'ze had een vet Surinaams accent' zal niet volstaan denk ik
![]()
Ja-aaaa, ik zeg toch dat ik het had moeten noterenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh kutje Greys, zulke dingen moet je altijd noteren
Doeeeeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
Doewie!
Anders kom ik te laat en straf van Maes
El Toro, mijn droomreutje, ze kent hem denk ik wel, die wordt geherplaatst door de fokker, en hij werd me aangeboden vanmorgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
Welke Chi is er in de aanbieding dan?
Of is dat een lang verhaal, want dan haal ik het niet meer
Sounds like a plan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten we een 12 step OA (Overstuur Anonymous) programma opzetten zodat we de anderen niet te veel lastig vallen?
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt welhaast zeggen dat ze Kees mag komen halen zodat ik Toro kan nemen maar dat zou echt niet kunnen he
Klacht? Paramaribo aan de lijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Goeie tip, ga het zeker doenAl had ik dan vast de naam van de dame aan de telefoon moeten noteren want alleen 'ze had een vet Surinaams accent' zal niet volstaan denk ik
![]()
quote:UPC, Wehkamp, Eneco, Ziggo, Endemol, de Studenten ov-chipkaart: bijna ongemerkt verplaatsen steeds meer Nederlandse bedrijven delen van hun klantenservice naar het een slordige zevenduizend kilometer verderop gelegen Paramaribo.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, Karel is aan dr gehecht, en ik heb die mensen beloofd dat ik dr niet wegdoe, dus tja, ik zal Sjon morgen in de Maas moeten laten vallen per ongeluk
Die ziet er wel gedistingeerd uit in vergelijking met die kermishonden van oh-ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef senesta het volgende:
Ik kwam net wat oude foto's van Elco tegen, wat is het ook een mooie hond![]()
Wel goed te zien hoe hij snel oud is geworden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd een prachtige hondquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef senesta het volgende:
Ik kwam net wat oude foto's van Elco tegen, wat is het ook een mooie hond![]()
Wel goed te zien hoe hij snel oud is geworden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is nu 11, hij word 12 in Meiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef indaha het volgende:
[..]
idd een prachtige hond, hoe oud is hij nu?
Maar hijs Toro niequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef indaha het volgende:
[..]
niet lief, hij gaat toch al vooruit
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef APK het volgende:
[..]
Die ziet er wel gedistingeerd uit in vergelijking met die kermishonden van oh-oh
Ik wilde bijna zeggen dat ik het knap zou vinden als je met behang afhalen je shirt of pet vies zou maken tot ik bedacht wie het postte, dus ik zou zeggen, kleed je vooral ff om schatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kom er net achter dat ik mijn Qwea shirt en mijn goeie petje aan heb
Ze kan beter alles uittrekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde bijna zeggen dat ik het knap zou vinden als je met behang afhalen je shirt of pet vies zou maken tot ik bedacht wie het postte, dus ik zou zeggen, kleed je vooral ff om schat
Ja ja dat zou jij wel willen heaquote:
Nee hoor; van mij mogen de meeste mensen alles aanhoudenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja dat zou jij wel willen hea![]()
Dan maakt ze vast zichzelf stuk
Nou das ook naar Qwea toe niet al te vriendelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor; van mij mogen de meeste mensen alles aanhouden
Yis nou al viesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat ik het knap zou vinden als je met behang afhalen je shirt of pet vies zou maken tot ik bedacht wie het postte, dus ik zou zeggen, kleed je vooral ff om schat
Ik vond het nog wel zo diplomatiekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou das ook naar Qwea toe niet al te vriendelijk
quote:
Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop het wel, is in elk geval een goede arts. Hopelijk weet hij een oplossing voor mijn probleem.
Is dat heel ver rijden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop het wel, is in elk geval een goede arts. Hopelijk weet hij een oplossing voor mijn probleem.
Sync.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |