Moeten we volgende week maar doen. En kom maar bij mij thuis eten hoor, dat is wat meer budgetverantwoord.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eten trouwens? Woensdag- of vrijdagavond? Of volgende week?
Ik weet niet eens hoe je eruitziet bedenk ik me.quote:
Nice Me-Mo!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Luie hond![]()
[Singles] Single-kindjes, spaar ze allemaal
http://maps.google.comquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Graseter het volgende:
Hoe lang duurt het om met de auto van Tilburg naar Appingedam te gaan ongeveer?
Misschien kan J-K een gokje doen?
Die week daarna misschien? Volgende week ben ik vrij namelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moeten we volgende week maar doen. En kom maar bij mij thuis eten hoor, dat is wat meer budgetverantwoord.![]()
Appingewattes? Ik kom niet in 't buitenland manquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Graseter het volgende:
Hoe lang duurt het om met de auto van Tilburg naar Appingedam te gaan ongeveer?
Misschien kan J-K een gokje doen?
Niet vergeleken met Klutsquote:
Dank uquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat er wel 4 jaar af kon bij jou
Ik heb een fobo....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruitziet bedenk ik me.
Naast Delfzijl.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Appingewattes? Ik kom niet in 't buitenland man
Dus? Ik ook.. Ongeveer 3 uur..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar die houden zich aan de maximum snelheid.
J-K ookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar die houden zich aan de maximum snelheid.
Ja?quote:
Heb jou en Kluts even via Facebook in contact gezet via Friend Suggestionsquote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet vergeleken met Kluts![]()
[..]
Dank u![]()
[..]
Ik heb een fobo....
Dank u, jongedamequote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja?had je die eerst niet ofzo?
*klikt*
Je bent een knappe meneer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |