quote:
Jij woont in Maastricht tegenwoordig?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
en woensdag trakteer ik mezelf op een dagje thermae 2000half uurtje hier vandaan
Ouder dan jijquote:
Heb je dat gemist?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij woont in Maastricht tegenwoordig?
T ging niet om de nummersquote:
Je had echt al 10x die link kunnen postenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteravond ergens.. zoek anders via Memo's postgeschiedenis
Weet je nog waar ergens die foto's van je staan? Mag anders ook via msn/pm oid.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
en woensdag trakteer ik mezelf op een dagje thermae 2000half uurtje hier vandaan
Nee, ik had het volgens mij al eens gevraagd.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dat gemist?
Flinke steen dan
Niet iedereen is elk uur dat die niet slaapt of in de auto zit op Fokquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dat gemist?
Flinke steen dan
Luie hondquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ging niet om de nummers
[..]
Je had echt al 10x die link kunnen posten
[..]
Weet je nog waar ergens die foto's van je staan? Mag anders ook via msn/pm oid.
dank jequote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zal ff mn best doen voor je peu foto gewijs maar zit op n onbeveiligd netwerk is dus vrij shitty
Ik ook niet, maar ik weet het ook niet via Fok eigenlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet iedereen is elk uur dat die niet slaapt of in de auto zit op Fok
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
quaa effectief woongedeelte valt t wel mee, heb er nu geen wc en badkamer inmaar de locatie maakt dat allemaal goed
Wanneer gaan we eten trouwens? Woensdag- of vrijdagavond? Of volgende week?quote:
35quote:
Ziet er leuk uit!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
quaa effectief woongedeelte valt t wel mee, heb er nu geen wc en badkamer inmaar de locatie maakt dat allemaal goed
Serieus? Dacht dat er wel 4 jaar af kon bij jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |