Ben veel genoemd in bed, maar nooit een luie hondquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Luie hond plaatst luie hond-post
Ik heb ze gemistquote:
Ik ben er vorige week niet zoveel geweest, waaro ergens?quote:
quote:
Gisteren..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week niet zoveel geweest, waaro ergens?
Eeuh, gisteren = vorige week?quote:
Misschien wat minder vaak lamzatte breezah's oppikken?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben veel genoemd in bed, maar nooit een luie hond
Ik ben ook oud.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet meer leuk eigenlijk. En we slikten ook iets teveel pilletjes met z'n allen.
Was er weer een loveparade in Berlijn, dan zou ik morgen mijn spulletjes al bij elkaar gaan zoeken hotel boeken vrij vragen etc etc.
Mijn vriendin wilde nog naar Duisburg. Maar ik vind het zo'n slap aftreksel.
Maar ook vooral Berlijn, tersor en WMF 2 verschrikkelijke underground clubs echt geweldig.
WMF lijkt nog het meest op de Hemkade48 (shit laat ik weer zien dat ik een ouwe lul ben) ik bedoel nord sea avenue heet dat geloof ik. (of voor de nog oudere lullen onder ons, per's timemachine).
En waar was ik gisteren?quote:
weet je wel hoe duur breezahs zijn manquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien wat minder vaak lamzatte breezah's oppikken?
Maakt het even goed vorige weekquote:
Ik drink geen bierquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet je wel hoe duur breezahs zijn manbier zuipen zullen ze
Gedraag je, snotkindquote:
Nu in week 4, gisteren week 3.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt het even goed vorige weekwe zitten nu in week 5, gisteren in week 4
Maar dat houdt in dat je wel 1000 en 1 andere dingen bent genoemd. Het is maar waar je trots op bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
Ben veel genoemd in bed, maar nooit een luie hond
Gisteravond ergens.. zoek anders via Memo's postgeschiedenisquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt het even goed vorige weekwe zitten nu in week 5, gisteren in week 4
Dus zelfs een gegarandeerde investering in de toekomst is al teveel gevraagd?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet je wel hoe duur breezahs zijn manbier zuipen zullen ze
klopt, maar prosecco is ook niet zo duurquote:
Ohh das wel nice!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
en woensdag trakteer ik mezelf op een dagje thermae 2000half uurtje hier vandaan
Ik weet weer waarom ik alleen sterke drank drink.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar prosecco is ook niet zo duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |