Tijd om even te buurten in Utrecht of in Gorinchem?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MeMohoe is je nieuwe kamer? Alle spulletjes al op de plek?
En precies dat..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan slapen als ze er net in kruipt, leverde mij bij vrouwen nooit zulke positieve reacties op
I certainly don't!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
.....![]()
Well.....you can't blame me for trying
Nooit klachten over gehad. Het gaat er niet altijd om hoe je inslaapt, maar ook om hoe je wakker wordquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan slapen als ze er net in kruipt, leverde mij bij vrouwen nooit zulke positieve reacties op
Nou. Dolletjesquote:
Welterusten lieve Snuitje!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als we het over slapen hebben, lijkt me een puik plan. Ga dat maar eens doen
Wel gevaarlijk voor je pinpasquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en wat een luxe zo in het centrum
, ja ik ga me wel vermaken
Nicequote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en wat een luxe zo in het centrum
, ja ik ga me wel vermaken
Nou, laat me ook eens een keertje ergens plezier in hebbenquote:
Dat is haar werkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehad. Het gaat er niet altijd om hoe je inslaapt, maar ook om hoe je wakker word
Maak je mij dan ook wakker, ja?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehad. Het gaat er niet altijd om hoe je inslaapt, maar ook om hoe je wakker word
Weet ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tijd om even te buurten in Utrecht of in Gorinchem?
Coolquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Maar ik denk dat ik in juni wat langer in NL ben, dus dan moet het zeker lukken om even te buurten
MI van Barb die Yuki uit bed duwt terwijl ie heul hard "Wakker worden!!" roept..quote:
Luie hond plaatst luie hond-postquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is haar werkTenzij ik eerder wakker wordt natuurlijk
Und wie!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Luie hond plaatst luie hond-post
Ik heb een hele andere MIquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MI van Barb die Yuki uit bed duwt terwijl ie heul hard "Wakker worden!!" roept..
Komt goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool
Hou me op de hoogte via FB dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |