Dat was Samzzquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als die ook op mijn naam slaat, thanks
Was jij trouwens niet degene die haar eigen naam niet mooi vond? Want ik vind 'm wel wat hebbenZeker met de z, ipv de s in het midden
I beg to differquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De mooiere dames komen ook op dance-events af.
Dat weet ikquote:
Dat weet ik niet haha.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar ik natuurlijk het levende voorbeeld van ben.
enquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ken de 2 evenementen die je hebt bezocht/gaat bezoeken niet, maar ik geloof je.
En jouw Sabine ken ik ook niet...tenzij het Sabine Uitslag is...die heb ik gister nog gedaan.![]()
Jup!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als die ook op mijn naam slaat, thanks
Was jij trouwens niet degene die haar eigen naam niet mooi vond? Want ik vind 'm wel wat hebbenZeker met de z, ipv de s in het midden
Ik ken een gozer die Anne heet, WEET JE HOE KUT?quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen, vooral na flodder zal je wel "leuke grappenquote:
Mijn eerste vriendje heet Anne.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken een gozer die Anne heet, WEET JE HOE KUT?
Nee tuurlijk niet, dat doe je maar lekker zelf!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat weet ik niet haha.
Maar het zou zomaar kunnen.
Heb je Beetman nog gefeliciteerd voor me?
Jongensnaam in Groningen idd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz moet niet zeurenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup!
Nee, ik vind mijn naam juist tof.Samzz vind haar naam niet leuk. Lijkt dan wel weer op de mijne.
Mijn eerste vriendje heette Keavin.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje heet Anne.
Roepnaam André trouwens
Die naam is al genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje heette Keavin.
Ik liet toevallig beetman vanavond nog een foto van hem zien, hij moest lachen.
Ik ook, maar dat is gebruikelijk bij Friezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker makkelijk te ondhoudenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben wel redlijk tevreden met mn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |