Hehe die had ik gezien op de FP, maar was niet echt veel aan behalve de fantasie. Ben eigenlijk niet verder dan het eerste kwartierquote:
Ik duim met je mee... bij mij was het laatste zo op mijn laptop... repareren kost minimaal 75 Euroquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
Duimen jullie even mee dat het mijn adapter, en niet de voedingsaansluiting op m'n laptop zelf is die kaduuk is?
Ik heb nog garantie... Maar ik wil m'n laptop niet kwijt zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik duim met je mee... bij mij was het laatste zo op mijn laptop... repareren kost minimaal 75 Euro
Maar wtf, ding is een half jaar oud?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
Duimen jullie even mee dat het mijn adapter, en niet de voedingsaansluiting op m'n laptop zelf is die kaduuk is?
Nu al stuk is voor beiden niet goed.. Nieuwe laptop claimenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog garantie... Maar ik wil m'n laptop niet kwijt zijn
Ja, aug 2010. Daarom hoop ik ook dat ik er vanuit mag gaan dat t de adapter is, en niet het apparaat zelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wtf, ding is een half jaar oud?
Omdat appelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wtf, ding is een half jaar oud?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat appel![]()
Oh ja, ik lag in bed
quote:
Wie moet er nu weer omgelegd worden?quote:
En ga jij nu eens snel slapen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Arme adapter.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ga jij nu eens snel slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe mijn best....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Your....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
You're best apparently isn't good enough
Nee, highly focussed in bed liggend, "en NU val ik in slaap, verdomme!" werkt altijd bij ieder anderquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
You're best apparently isn't good enough
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |