quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik niet....ik heb alleen maar skinny jeans
mijn collega's vinden van niet.....die vinden het eng!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt door de autoupdate. Na F5 is ie weg imho.
Ja het gaat hard wanneer Marijke en Rudy in de ether zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er nog, heb alleen even een deel over geslagen enzo, maar toch
.
je hebt niks gemist hoor. alleen Pino en Alors gaan daten en CindieY en Hans!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er nog, heb alleen even een deel over geslagen enzo, maar toch
.
Rare collega's danquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn collega's vinden van niet.....die vinden het eng!
maar goed, als je een goddelijk bipsje hebt mag je dat showen! en aangezien heren in miniskirts nog niet echt algemeen geaccepteerd worden....
met mijn benen is dat een optie....hoppa! dat wordt scheren en scheuren morgenochtend!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Rare collega's danEn een miniskirt? Probeer eens hotpants!
Mijn zegen heb jequote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, ruil alsjeblieft Eric in voor Rudy én Marijke én KEVIN
Woohooo, you go girl!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met mijn benen is dat een optie....hoppa! dat wordt scheren en scheuren morgenochtend!
Qua leeftijd ontlopen wij elkaar niet zo veel, dat zal het probleem dus niet zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor. alleen Pino en Alors gaan daten en CindieY en Hans!
het is nog een beetje fris he, dus vergeet je panty niet om je goddelijke benen te beschermen!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met mijn benen is dat een optie....hoppa! dat wordt scheren en scheuren morgenochtend!
wat let je dan? jij grote blauwe gevleugelde vriend!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua leeftijd ontlopen wij elkaar niet zo veel, dat zal het probleem dus niet zijn.
Ja, das echt tof! Allemaal minimeetsquote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor. alleen Pino en Alors gaan daten en CindieY en Hans!
ik heb nog een botergeile netpanty liggen!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
het is nog een beetje fris he, dus vergeet je panty niet om je goddelijke benen te beschermen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |