Ja echt! Je moet mijn evil-lach eens horen...quote:
Ahh oh zo, naar zeg.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, racefietsongeval.....maar sindsdien ben ik toch wat huiverig voor mijn bekken....de dokter zegt wel dat er niks kan gebeuren, maar toch....
ik heb helfs ooit 2 benen in mijn nek gelegd......
The Cavequote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef alors het volgende:
Ohjaa dat klonk best aardigaaaw zo l;euk toen, Rudy samen met een artiest
mooi was die tijd
Haha jij ook alquote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef alors het volgende:
Hahahahahah ik moet echt hardop lachen, wat zijn ze toch leuk samen![]()
![]()
foto in mn foboquote:
Ik dacht een foto van dat je 2 benen in je nek hadquote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
foto in mn fobo3 maanden niet kunnen werken, waarvan 6 weken allen bij noodzaak op krukken hobbelen....
Dat is ze nu al gelukt met deze plaatquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
Diplo en Tiesto gaan een fiasco creëren!
ja, nakend zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht een foto van dat je 2 benen in je nek had![]()
in mijn originele post van "creëren" niet niet, maar in jouw quote welquote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef alors het volgende:
Hebben jullie ook van die rare ruitjes met een vraagteken erin bij bepaalde tekens, zoals ë?
anders scheurt mn broek uit!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Needaar hoef je toch niet nakend voor te zijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in mijn originele post van "creëren" niet niet, maar in jouw quote wel
ow, nu welquote:
die heb ik niet....ik heb alleen maar skinny jeansquote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
als je zo'n wijde joggingbroek aan hebt toch niet?
Komt door de autoupdate. Na F5 is ie weg imho.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in mijn originele post van "creëren" niet niet, maar in jouw quote wel
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik niet....ik heb alleen maar skinny jeans
Pino! Baas dat je bentquote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt door de autoupdate. Na F5 is ie weg imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |