Dit inderdaad. Toch ga ik nu m'n bed opzoeken, wel met de radio aan nogquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Goddomme Rudy, zo kan ik toch nooit slapen
niet leuk?quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Toch ga ik nu m'n bed opzoeken, wel met de radio aan nog
ow ja, tuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel, dat was mijn-ondersteunende lachje
Ik kan mijn been in mijn nek leggen, een knoop in mijn haar maken en mijn beeldscherm afstoffen met brilpoetsdoekjes!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, ik ben 3rdRock en ik kan alle barbapappas opnoemen, me heel raar uitrekken en mijn lippen bijna helemaal om een plastic bekertje vouwen....
been in mijn nek kon ik ook...maar dat durf ik niet meer na mijn bekkenkambreuk....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan mijn been in mijn nek leggen, een knoop in mijn haar maken en mijn beeldscherm afstoffen met brilpoetsdoekjes!
iewww er is toch geen causaal verband tussen die twee?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
been in mijn nek kon ik ook...maar dat durf ik niet meer na mijn bekkenkambreuk....
nee, racefietsongeval.....maar sindsdien ben ik toch wat huiverig voor mijn bekken....de dokter zegt wel dat er niks kan gebeuren, maar toch....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
iewww er is toch geen causaal verband tussen die twee?
succes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |