Veel plezier!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
Deze madam gaat in ieder geval nog even borrelen in de stad!
Zo fijn, als je hartje centrum woont
Je hebt een maand om te feesten!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Braamyo het volgende:
CF
ik ben jaloersveel plezier, je verdient het !
Ja,ik heb het gemist!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Braamyo het volgende:
Ik headshot lapo's for breakfast.... zelfs met deze interwebz verbinding
Nee, ik miste je als lapo hunter en dat is nu geregeld.quote:
Arme Mr. DEquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef DarkElf het volgende:
vrijdag komen er dus eters, morgen eens 2 toetjes (2 verschillende jellys: peer en verse munt en rode vruchten/witte wijn ) uitproberen
Je hoeft niks te zeggen. Je weet wel dat we je gemist hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Braamyo het volgende:
ow xD
ja kak, nu weet ik niet wat ik moet zeggen
Geen ervaring mee, maar het schijnt lekker te zijn bij falafel?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Hier klaar met koken voor lunch en avondeten morgenavondBerg afwas
Zeg dames, ik heb nu een gigantische bak hummus gemaakt voor morgen op mijn zelfgebakken broodHoe lang kan ik dat spul goedhouden en waar kan ik het allemaal voor gebruiken?
ik maak er maar 2, 1 van de ene en 1 van de andere...quote:
Jah nu houd mijn spraakzaamheid echt op.... arg lknsvnslvnslquote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Je hoeft niks te zeggen. Je weet wel dat we je gemist hebben.![]()
Daar hoef je niet breed voor te zijn met shakes en dat weet je ook. BTW, je bent breed genoeg.
Je bent een CUL-ler. We hebben je gemist. Af en toe vroeg iemand: zou Braam al terug zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah nu houd mijn spraakzaamheid echt op.... arg lknsvnslvnsl
ikke snapput niet meer
Hummus is de nieuwe tapenade.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef DarkElf het volgende:
Hummus!
op brood, op je nieuw ontdekte cracker, bij falafel, bij een snackje met wortel/paprika/bleekselder.. lekker met chorizo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |