Ik weet het..je kan er niks aan doen dat je uit Rotje komt, waar ik aankomende vrijdag overigens zal zijn, wat ik jammer vind..quote:
Als je je pink en duim uitgestrekt hebt, dan heb je toch nog alleen je wijs-, middel- en ringvinger die gebogen zijn???quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet dat jouw pa slager is, maar de mijne heeft al zn vingers nog, dus:
\mn/
Zo typ je dat tekenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet dat jouw pa slager is, maar de mijne heeft al zn vingers nog, dus:
\mn/
Ohnoes! Nu is het helemaal gedaan met de rust in de stad!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet het..je kan er niks aan doen dat je uit Rotje komt, waar ik aankomende vrijdag overigens zal zijn, wat ik jammer vind..
Ja, maar ik vind dat die vingers dik moeten zijn, dus ik pak de binnenste dingen, want dubbelgevouwen,dus dikkerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je je pink en duim uitgestrekt hebt, dan heb je toch nog alleen je wijs-ring- en middelvinger die gebogen zijn???
ik vind dat meer een wijsvinger pinkquote:
Nee, das voor metal, dan gebruik je pink en wijsvinger, niet pink en duim, dus een extra vinger tertussen makenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, das voor metal, dan gebruik je pink en wijsvinger, niet pink en duim, dus een extra vinger tertussen maken
Molenmessen zijn al langsgekomen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo:
http://www.keuringsdienst.nl/page/7480/nl
Neem anders een Duitse Herder. Dat waren de enige echt goede messen tussen al die messen die ze hadden getest.
Weten ze inmiddels NU WEL wat er mee aan de hand is of krijg je het kwakzalveradvies in de trant van "doe er rustig aan mee en til geen zware dingen"?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn knie blijft fucked up
dus nu een heule schandalig dure kut kniebrace gekocht, en die om als ik de deur uit ga.. stukken minder last wel, maar t houd niet op met de pijn
\ = wijsvingerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, das voor metal, dan gebruik je pink en wijsvinger, niet pink en duim, dus een extra vinger tertussen maken
Documentaire gezien. Dan gaat die vent allerlei dure messen testen en dan komen ze uiteindelijk uit op dat merk dat zijn messen nog met de hand slijpt met walrussenhuid et cetera.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Want het gaat over 1 specifiek mes. Van titanium.
Dat is wel jammer... Ik heb echt het meest briljante schoenenmerk gevondenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn knie blijft fucked up
dus nu een heule schandalig dure kut kniebrace gekocht, en die om als ik de deur uit ga.. stukken minder last wel, maar t houd niet op met de pijn
Oeh vertel!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer... Ik heb echt het meest briljante schoenenmerk gevonden
Nee, het is de aanhechting van de pees, boven en onder de knieschijf die niet recht boven elkaar staan maar waar 11mm verschil in zit.. niet abnormaal genoeg om te opereren, dus leef er maar meequote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weten ze inmiddels NU WEL wat er mee aan de hand is of krijg je het kwakzalveradvies in de trant van "doe er rustig aan mee en til geen zware dingen"?
Je snijdt er een vlees/groente/fruit et cetera mee. Je bouwt er geen schepen mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Molenmessen zijn al langsgekomen hoor.
Maar koolstofstaal is echt wezenlijk anders dan roestvast (inox=inoxidable) staal. Het meeste "Japanse" staal is ook nog eens flink verontreinigd met Vanadium geloof ik. De slijteigenschappen zijn gewoon anders.
duim en pinkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
\ = wijsvinger
M = middelvinger en ringvinger
/ = pink.
Of G. bedoelt iets heel anders. Dat kan ook.
Bata? Prima schoenen. Jaren gehad.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, misschien dat het over een paar jaar goed kwam (of misschien alsnog operatiequote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
duim vouw je altijd weg achter je hand?quote:
Ja en?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je snijdt er een vlees/groente/fruit et cetera mee. Je bouwt er geen schepen mee.
Beschamend iigquote:
Jeetjequote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, misschien dat het over een paar jaar goed kwam (of misschien alsnog operatie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |