Oh.. dus eigenlijk is mn pa helemaal niet blij met de kaartjes voor het Nicker Simon concert waar ie met mams naartoe mag?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat Victorinox van goede kwaliteit is. En ik heb geen geld voor Zwellinger of zo iets.
Ik ga sowieso eerst vragen welk merk pa ook weer wil, en als het Victorinox is, dan kan ik een mooie set wel betalen denk ik
En daarbij ben jij mijn pa natuurlijk niet, die blij is met alles wat hij van zijn dochter krijgt, want zo zijn vaders
Het merk doet er niet zo toe eigenlijk. Staal is staal. Neem gewoon een setje goedkope messen en ga langs een (instrumenten)slijper. Scherper en beter dan dat kan je ze niet krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een fout, die fileermessen zijn niet per definitie slagersfileermessen. Het is een subcategorie en 4 keer goed koper of zo dan de koksfileermessen.
Ik wil pa een mooie messen set voor zijn verjaardag cadeau doen
Maar inderdaad gewoon een paar fatsoenlijke messen kopen, en die nutteloze tussenmesjes weglaten. Je kan vrijwel alles snijden met een ~23 cm koksmes. Dus je hebt dan niet nog een 18 cm en 16 cm nodig. Santoku kan voor platte groenten nog wel fijn maar is nou niet echt prio.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat Victorinox van goede kwaliteit is. En ik heb geen geld voor Zwellinger of zo iets.
Ik ga sowieso eerst vragen welk merk pa ook weer wil, en als het Victorinox is, dan kan ik een mooie set wel betalen denk ik
En daarbij ben jij mijn pa natuurlijk niet, die blij is met alles wat hij van zijn dochter krijgt, want zo zijn vaders
Uhm, nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het merk doet er niet zo toe eigenlijk. Staal is staal. Neem gewoon een setje goedkope messen en ga langs een (instrumenten)slijper. Scherper en beter dan dat kan je ze niet krijgen.
Vast welquote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh.. dus eigenlijk is mn pa helemaal niet blij met de kaartjes voor het Nicker Simon concert waar ie met mams naartoe mag?
Ik zou ook het liefst 1 grote en een kleine hebben, alles er tussen gebruik je zelden/nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar inderdaad gewoon een paar fatsoenlijke messen kopen, en die nutteloze tussenmesjes weglaten. Je kan vrijwel alles snijden met een ~23 cm koksmes. Dus je hebt dan niet nog een 18 cm en 16 cm nodig. Santoku kan voor platte groenten nog wel fijn maar is nou niet echt prio.
Maar je pa wilde verder uitbenen of gewoon alles voor daily use?
Engel!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef -Engel- het volgende:
Dus onze nieuwe R&P mod wil ons meeten?
Ja, daar trap ik dus niet inquote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het merk doet er niet zo toe eigenlijk. Staal is staal. Neem gewoon een setje goedkope messen en ga langs een (instrumenten)slijper. Scherper en beter dan dat kan je ze niet krijgen.
Hij wil ze specifiek voor het vlees. Dus ik zat te denken aan een blokmes, uitbeenmes en fileermes. Eventueel nog een steekmes... Maar ik denk niet dat die heel erg noodzakelijk is.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar inderdaad gewoon een paar fatsoenlijke messen kopen, en die nutteloze tussenmesjes weglaten. Je kan vrijwel alles snijden met een ~23 cm koksmes. Dus je hebt dan niet nog een 18 cm en 16 cm nodig. Santoku kan voor platte groenten nog wel fijn maar is nou niet echt prio.
Maar je pa wilde verder uitbenen of gewoon alles voor daily use?
Geniaal Peuquote:Op maandag 24 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen grijpt naar zijn/haar geld/telefoon
Hij moest gelijk de cd 1000x draaien die ie erbij had gekregen. toen had ik spijt van het kadoquote:
Dat moet je tegen vriendin zeggen als ze geen zin heeft om te neuken.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij moest gelijk de cd 1000x draaien die ie erbij had gekregen. toen had ik spijt van het kado
Helaas is het wel zo:quote:
En maar zn dansje doen, waarbij ie met zn heupen heen en weer wiegt, en zn handen in een vuist heeft, maar zn pink en duimen uitgestrekt, en dan draaien met die polsenquote:
\m/ !quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En maar zn dansje doen, waarbij ie met zn heupen heen en weer wiegt, en zn handen in een vuist heeft, maar zn pink en duimen uitgestrekt, en dan draaien met die polsen![]()
#schaamt
Waar lees je dat? Want het gaat over 1 specifiek mes. Van titanium.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Helaas is het wel zo:
http://www.keuringsdienst.nl/page/7480/nl
Neem anders een Duitse Herder. Dat waren de enige echt goede messen tussen al die messen die ze hadden getest.
Ik ga 'm even bekijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo:
http://www.keuringsdienst.nl/page/7480/nl
Neem anders een Duitse Herder. Dat waren de enige echt goede messen tussen al die messen die ze hadden getest.
Ja sorry, Rotterdammer hequote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He he.. we hebben iemand gevonden die je grap waardeert.
He jij daar! Hoe gaat het dezer dagen met jou en je knie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En maar zn dansje doen, waarbij ie met zn heupen heen en weer wiegt, en zn handen in een vuist heeft, maar zn pink en duimen uitgestrekt, en dan draaien met die polsen![]()
#schaamt
Ik weet dat jouw pa slager is, maar de mijne heeft al zn vingers nog, dus:quote:
Mijn knie blijft fucked upquote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He jij daar! Hoe gaat het dezer dagen met jou en je knie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |