dan zijn ze al even verlopenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef Debsterr het volgende:
Zin in een weekendje weg? Geniet dan van 3 overnachtingen in een Sandton hotel naar keuze voor ¤ 160,-! De prijs is voor 2 personen en inclusief ontbijt. De vouchers zijn geldig tot 16 juli 2010.
Ja, dat is 2 overnachtingen, ik heb 2 bonnen voor samen dus 3 overnachtingenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe werkt dat dan?
Hier staat er nog eentje open, 3 dagen 2 personen, alleen dan voor 99 euro:
http://www.hotelkamerveil(...)n_id,auction_details
Oh, ik heb eerlijk gezegd niets gezien over vouchers, aangezien ik een tijd terug nog succesvol m'n Zwanenmeer bonnen had verkocht. Als het niet meer is toegestaan zie ik wel een mod voorbij komen lijkt me.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Loontjah het volgende:
Mogen vouchers nu ineens wel? Ik snap er geen kut meer van. Ik expres mijn (nu verlopen) bonnen niet hier durven te plaatsen, kan het ineens wel..
Bij dezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, ik heb eerlijk gezegd niets gezien over vouchers, aangezien ik een tijd terug nog succesvol m'n Zwanenmeer bonnen had verkocht. Als het niet meer is toegestaan zie ik wel een mod voorbij komen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |