Dan schelen we maar een paar dagen, en wat meer jaarquote:
Die moet niet miepen, daar is het een ex voor, om niks meer te zeggen te hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex vindt het vast niet goed als ik weer een BBQ organiseer hier
Goed Jaar!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hmm.. mijn username is 92Merel.
Zou het kunnen dat 92 voor 1992 staat?
Nehh, vast niet.
Als je in januari bent 19 en als je na vandaag jarig bent 18.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nehh, vast niet.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moet niet miepen, daar is het een ex voor, om niks meer te zeggen te hebben.
Dat het zijn huis is is een detail.
Dat staat voor de 92 flesjes HertogJan die jij meeneemt naar de meet tochquote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nehh, vast niet.
Heel goed jaarquote:
En dat er dan net als vorige zomer een mannetje of 12 blijven slapen negeren we ook maarquote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moet niet miepen, daar is het een ex voor, om niks meer te zeggen te hebben.
Dat het zijn huis is is een detail.
18quote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je in januari bent 19 en als je na vandaag jarig bent 18.
man met eierstokkenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
Van dit nummer gaan mijn eierstokken wel vibreren![]()
Gast...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
Hij moet niet miepen. Gewoon een dikke ONZOrgie daar!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat er dan net als vorige zomer een mannetje of 12 blijven slapen negeren we ook maar
Jij hebt eierstokken ?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
Augustus?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel goed jaar
Nog iets meer dan een half jaar en ik ben 19
Kan ik niet tillenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat staat voor de 92 flesjes HertogJan die jij meeneemt naar de meet toch?
Hertog Janquote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat staat voor de 92 flesjes HertogJan die jij meeneemt naar de meet toch?
Dan help ik wel hoorquote:
Da's wel een goed plan!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat er dan net als vorige zomer een mannetje of 12 blijven slapen negeren we ook maar
Serieus?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef trolololo het volgende:
Nah merel ik snap wel dat je het niet geloofdeis pas sinds dit weekendd
Jaquote:
ha!Goede maand!quote:
Welke eierstokken?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
SPOILER: penis in spoiler. NSFW.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ja gaat hem niet worden. Of ik moet een huisje hebben dan komt er sowieso een meetquote:
Baasquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Serieus?
Iemand die dit kan bevestigen?
[..]
Ja
Zij zelfquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Serieus?
Iemand die dit kan bevestigen?
[..]
Ja
Daarom, ik kan maar 1 kratje tillenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
4 kratjes!
En daar hebben we Trolololo voor, die schijnt heel sterk te zijn
Tofquote:
Sharr, ben je er?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Welke eierstokken?Tering, welke noob heeft dat nou weer verzonnenSPOILER: penis in spoiler. NSFW.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Kost ook geen drol daarquote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil dit huis kopen
http://intermarishoekstee(...)2&pid=2828&wontype=0
Wat vinden jullie er van ?
Het is wel de hit van Koos Alberts ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef Rockiejj het volgende:
Hoofd schouders knie en teen! wielen frame, wielen frame
Mag ik de zolder huren?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil dit huis kopen
Leuk huiske hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil dit huis kopen
Wat een mislukte penis is dat danquote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Tering, welke noob heeft dat nou weer verzonnen
Mooi huis.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil dit huis kopen
GVD, daar heb je hier net een appartement voorquote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil dit huis kopen
Het was een kutje, het is een penis gewordenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat een mislukte penis is dat dan..
Begrijp dat ie 'm weg heeft laten halen.
Ziet er goed uit, hoezo kost ie zo weinig?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil dit huis kopen
Meen je diequote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het was een kutje, het is een penis geworden
Uhm het is echt zo. Iedereen begint als meisje. Sommigen groeien uit tot jochie. Soms gaat het mis en dan heb je een hermafrodietquote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Tering, welke noob heeft dat nou weer verzonnen
Kijk eens goed waar het staat. In Hoorn. Daar heb je je redenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, hoezo kost ie zo weinig?
Dit.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is echt zo. Iedereen begint als meisje. Sommigen groeien uit tot jochie. Soms gaat het mis en dan heb je een hermafrodiet
Mooizoquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
DankjewelIs zo leuk om met iemand van FOK! te hebben
Ah.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk eens goed waar het staat. In Hoorn. Daar heb je je reden
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef Zokunen het volgende:
Hier is een appertement eigenlijk al standaard 150k+, dus WOW
Maar is kersenboogerd niet zo'n pauperbuurt?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Woningbouw vereniging heh
En ik moet het in mijn eentje kopen
Mwah, woon er nu ook gewoonquote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar is kersenboogerd niet zo'n pauperbuurt?
Gebeurt hier om het uur, wen je aan!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, woon er nu ook gewoon
En ik heb nog nooit iets meegemaakt eigenlijk...
Ja 1x zag ik dat iemand doodgeschoten werd vanaf een scooter, liquidatie, maar dat is een incident
Kan gebeuren.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja 1x zag ik dat iemand doodgeschoten werd vanaf een scooter, liquidatie, maar dat is een incident
Niet waar ik evt. wil kopen...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar heb je echt wel goedkopere, alleen goed zoeken.
In m'n gedachten had ze grotere tietenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is echt zo. Iedereen begint als meisje. Sommigen groeien uit tot jochie. Soms gaat het mis en dan heb je een hermafrodiet
Oh dat heb ik hier ook wel eens meegemaakt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
In m'n gedachten had ze grotere tieten
quote:
Lol best ruime eensgezinswoning hier voor 130.000quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef Zokunen het volgende:
Hier is een appertement eigenlijk al standaard 150k+, dus WOW
Barba-papa is toch niet roze?quote:
nog niets bekendquote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
kwam er nou een meet want me internet liep vast?
Niet opgelet bij het hoofdstuk voortplanting?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
![]()
En ik had ook nog eens een 9 voor mijn biologie op het middelbaar ....
Waar woonde je ook alweer?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol best ruime eensgezinswoning hier voor 130.000
Nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
kwam er nou een meet want me internet liep vast?
Waar is hier?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol best ruime eensgezinswoning hier voor 130.000
Emmenquote:
Er loopt bij mij op de afdeling op werk een vaste klant rond, is een travestiet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet opgelet bij het hoofdstuk voortplanting?
Barbapoapa.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Barba-Papa het volgende:
[..]
jawel? ik weet niet welke jij keek
Tja, ik dacht dat ik daar alles al van wist...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet opgelet bij het hoofdstuk voortplanting?
Sorryquote:
Mijn jeugdquote:
Net over de grens is het dan toch goedkoper of niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar dat is bijna tegen de duitse grens aan
QFT.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn jeugd![]()
Ik zag hem even weer voorbij flitsen!
Ja, zeker wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Net over de grens is het dan toch goedkoper of niet?
Zaterdag ?!?!?! Zondag! Dan kunnen Sharr en ik tenminste!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Driepink het volgende:
kan niet iemand een poll maken ? met welke zaterdag het beste voor een meet ?
dan hebben we zowiezo een datum
ok, dat verklaard veelquote:
Kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar dat is bijna tegen de duitse grens aan
ik heb elk weekend vrijquote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Zaterdag ?!?!?! Zondag! Dan kunnen Sharr en ik tenminste!
Ja, prima leeftijd tochquote:
Nja het gebeurde hier:quote:
Daar refereerde ik neit naar, maar toch grappig dat je dat dacht...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja, prima leeftijd tochalleen beetje raar dat ik wat jonger ben, maar maakt niet uit hoor
Ja veel mensen zeggen datquote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Daar refereerde ik neit naar, maar toch grappig dat je dat dacht...
Dan heb je geluk.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het gebeurde hier:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,268.89,,0,-5.46
Voor de deur bij de videotheek.
En ik moest daar wezen om een film terug te brengen.
Ik besloot alleen om via het station te lopen, zodat ik de fietsen die naast het station stonden niet zou hoeven ontwijken.
Als ik niet omgelopen was had ik daar zelf gelopen bij de videotheek toen het gebeurde
Het doelwit was overleden, en een omstander is gewond geraakt door een verdwaalde kogel
Ik wil terug naar de randstadquote:
Wat?quote:
Hmm zo staat het ook wel bekend ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik hier ook wel eens meegemaakt.
Nee had op tv wel eens gelezen dat dat een of andere relbuurt was ofzo.
Dit ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ervaring met een meet plannen is dat je het beste een datum kan prikken die minimaal over 4 weken is.
Als mensen kunnen komen ze, kunnen ze niet hebben ze nog tijd om eventueel vrij te vragen oid
ja ik dacht aan een poll met +/- 10 zaterdagen erin, vanaf 19 februari en verder als het ware..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ervaring met een meet plannen is dat je het beste een datum kan prikken die minimaal over 4 weken is.
Als mensen kunnen komen ze, kunnen ze niet hebben ze nog tijd om eventueel vrij te vragen oid
Dat het raar is dat ze ouder is... maarja mijn vorige vriendin was ook 1,5 jaar ouderquote:
Goed vooral doen, als het kan. Schrijf je nu in bij de woningbouw, ben je over 7 jaar aan de beurtquote:
De Dikke lul band?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is niet de dikke lul band.
ID3 fail.
Nope!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik dacht aan een poll met +/- 10 zaterdagen erin, vanaf 19 februari en verder als het ware..
of geen goed idee ?
ya, Maar daar praten ik niet over... Begrijpend lezen leer je in groep 4 man!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat het raar is dat ze ouder is... maarja mijn vorige vriendin was ook 1,5 jaar ouder
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!
Gewoon een datum zeggen, tijd, plaats enz.
De mensen die echt willen zorgen wel dat ze er zijn.
Als je een poll gaat maken ga je huilies krijgen. Trust me in this
Wat een feestquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goed vooral doen, als het kan. Schrijf je nu in bij de woningbouw, ben je over 7 jaar aan de beurt
ja nou okequote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!
Gewoon een datum zeggen, tijd, plaats enz.
De mensen die echt willen zorgen wel dat ze er zijn.
Als je een poll gaat maken ga je huilies krijgen. Trust me in this
De dikke lul band niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ken ik het ook niet
wat is de dikke lul band wel?quote:
ik ken het dus nietquote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De dikke lul band niet?
Met hits als Dikke lul, vibrator verslaafd, schapenneuken en damesfietszadelruiker?
Ik wil het best voor je draaienquote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat is de dikke lul band wel?
Dit is dan ook een indirecte request erna
Vibratorverslaafdquote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Zokunen het volgende:
DLB is goed, met dames fietszadel ruiker enzo
wtf?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De dikke lul band niet?
Met hits als Dikke lul, vibrator verslaafd, schapenneuken en damesfietszadelruiker?
JAAAAAAAAAAA WANT WE GAAN SCHAAAAAAAPEN NEUKEN SCHAAAAAAAAAPEN NEUKEN!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De dikke lul band niet?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, zo echte radio met koelkast
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, zo echte radio met koelkast
Nee, die is weer niet van de Dikke Lul band. Dat komt van zo'n neppe sexliedjes cd.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wtf?
OH!, seks in de bejaarden flat?
kut het is pas maandagquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Graseter het volgende:
Welke dag is het vandaag? Ik gok donderdag.
Gaat hard hehquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
Tering, ik moest even bijlezen.
Ik ben vrolijk
Ai, Nou, Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, die is weer niet van de Dikke Lul band. Dat komt van zo'n neppe sexliedjes cd.
wil je schapen neuken draaien dan ?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
...ruik ik je kont.
Dikke lul band
SABINEEEEquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben trololo. Trainin gliep uit. Ik ga nieuwe msn downloaden, dus ik ben bang dat ik pas tegen 2100 het nieuws kan doen. Heb je het bestand al trouwens?
Nee geen bestand, ik heb zelf wat in elkaar geflanst, kan je op msn komen? of zometeen? Of je bellen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben trololo. Trainin gliep uit. Ik ga nieuwe msn downloaden, dus ik ben bang dat ik pas tegen 2100 het nieuws kan doen. Heb je het bestand al trouwens?
Jij hebt dan echt veel gemistquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Barba-Papa het volgende:
is er nog wat gebeurt de afgelopen week(en) sinds dora die moeder van iemand niet meer geluisterd
Mijn tekst manquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[b]Tering[/b], ik moest even bijlezen.
Ik ben vrolijk
Die heb ik momenteel alleen live, die is niet zo leukquote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
wil je schapen neuken draaien dan ?
echt al jaaaarren niet gehoord
Improviseer man!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik momenteel alleen live, die is niet zo leuk
je kan me bellen, ik kom wel op skype.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee geen bestand, ik heb zelf wat in elkaar geflanst, kan je op msn komen? of zometeen? Of je bellen?
Hoe was je training?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan me bellen, ik kom wel op skype.
tevens; BART
he jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik momenteel alleen live, die is niet zo leuk
Doe ik wel even na uitzending...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan me bellen, ik kom wel op skype.
tevens; BART
Niets en nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, wat staat er in de planning voor je show?
En ben jij ook van plan naar de meet te komen?
Geen. Ga lekker wat drinken ergens.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Van deze films, waar zou jij heen gaan? (met vriendin)
http://www.pathe.nl/bioscoop/zaandam/agenda/26-1-2011
Wat dacht je van een start van een zang carriere?quote:
Als ik wat met haar wil afspreken moet ik heul naar rotterdam komenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ga gewoon lekker een hapje etenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
touristquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had wel een tof idee, een rap maken met jullie input tijdens mijn show.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wat dacht je van een start van een zang carriere?
Ja eerst wat eten en drinken, daarna filmpjequote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen. Ga lekker wat drinken ergens.
Waarom rap?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had wel een tof idee, een rap maken met jullie input tijdens mijn show.
Binnen een uur dus een tekst schrijven, radioprogramma maken en live de rap performen aan het einde van het uur
Hoorde van een maat dat the Tourist goed was, maar op Moviemeter.nl wordt hij afgekraaktquote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
tourist
sex drugs die film
morning glory
1 van die 3
Laat 't filmpje zitten.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja eerst wat eten en drinken, daarna filmpje
Mag ik dan eerst mijn polsen doorsnijden? Dat ga ik dus eckt niet doenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Binnen een uur dus een tekst schrijven, radioprogramma maken en live de rap performen aan het einde van het uur
Wat voor onderwerpen, of mogen wij die verzinnenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ya, als je geen talent hebt dan moet je idd overgaan op Rap! schijnt te helpen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen, ik ben niet toonvast.
Oh! Deze ken ikquote:Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef djkoelkast het volgende:
Nou daar heb je schapenneuken.
Dit is wel de dikke lul band
Ik maak die tekst met jullie input ja, maar ik ben de beats kwijt dus het is voor een andere keer.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat voor onderwerpen, of mogen wij die verzinnen?
Arjen!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef Rockiejj het volgende:
Dit lied word mij elke week toegezongen
Vanwege je haar?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef Rockiejj het volgende:
Dit lied word mij elke week toegezongen
Man, dit is al *ZO* oud.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Barba-Papa het volgende:
ik besluip haar van achter![]()
ik ruik es aan haar aars
Spannendquote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Zokunen het volgende:
ik besluip haar van achter, ik heb mn laarzen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |