Ja, vroeg me af of het iemand van hier was, aangezien het precies het bedrag was dat ik dacht ;-0quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft zelfs iemand al 2 milj op je speler gebodenDus nu moet het zeker lukken.
Zolang mensen het niet doorhebben ;-)quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou als potentieel koper meteen afgehaakt zijn
Er was er iig eentjequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zolang mensen het niet doorhebben ;-)
Wat train je nu trouwens? Def toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nouja, er stijgen naar verwachting vrijdag wel wat trainees. Die kan ik wel weer gaan slijten dan.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Wat train je nu trouwens? Def toch?
Ik hoop t wel!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Drassss het volgende:
Ik speel in Possie's stadion.. Hopelijk erf ik het " Pech Spookje " niet.
Zou je eventueel voor 279270539 nu 2 miljoen kunnen bieden?.. Kan ik nog een andere speler kopen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft zelfs iemand al 2 milj op je speler gebodenDus nu moet het zeker lukken.
Belachelijk veel..quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef MrMoon het volgende:
17jr 4dg, redelijk passen, matig vleugel, matig scoren.. voor 121k de deur uit gegaan..
Train het pas sinds 2 seizoenen, maar het bevalt me wel eigenlijk ja. Was wel uitgekeken op middenveld trainen. Het bevalt me wel om een Berlijnse muur op te trekken en zeker te weten dat de tegenstander de grootste moeite gaat krijgen om 2 of zelfs 1 goal te maken.quote:
Het is niet mijn soort voetbal maar ja.. Ik ben van positiespel naar passen gegaan en zodoende kan ik alle linies trainen.. Is mij ook wel goed bevallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Train het pas sinds 2 seizoenen, maar het bevalt me wel eigenlijk ja. Was wel uitgekeken op middenveld trainen. Het bevalt me wel om een Berlijnse muur op te trekken en zeker te weten dat de tegenstander de grootste moeite gaat krijgen om 2 of zelfs 1 goal te maken.
In het echt ook niet nee, maar op de een of andere manier bevalt het me in hattrick wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:16 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het is niet mijn soort voetbal maar ja.. Ik ben van positiespel naar passen gegaan en zodoende kan ik alle linies trainen.. Is mij ook wel goed bevallen.
Hoe zit het met de opvolging van je keeper?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik denk er echt over na om mn keeper te koop te zetten om zo, met een openingsbod op hem, morgen 17u mn droomspits met solid LS binnen te hengelen.... Meningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |