Met wereldklasse spelers moet de Ve zeker wel te bereiken zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:14 schreef elby1988 het volgende:
Super.. 2.5 miljoen moet genoeg zijn, en anders hoef ik hem niet! Bedankt! nu maar hopen.. laat het wel weten.. Wordt een wereldklasse verdediging (ben sinds kort passen aan het train dus druk) die ik op passen ga trainen dus..
Dit seizoen 1 wereldklasse vleugel gekocht, 3 wonderbaarlijke spitsen, 1 wereldklasse verdiediger en 1 middenvelder met wereldklasse.. Ik wil nog 2 middenvelders erbij, en 2 verdedigers, maar dat moet wel lukken met de verkopen..
Dan volgens jaar een goed coach, en V, here i come
Daarom vlieg ik na de wedstrijd ook meteen terug, spelers zijn ook niet verzekerd he door dat negatief reisadvies.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Best gevaarlijk momenteel, dat Tunesie
Ja, het doel is om ze op te trainen in passen, zodat ik toch wel redelijk wat goede statts heb, en wel goedkoop kan doorgroeien.. ze leveren natuurlijk ook nog aardig wat op..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Met wereldklasse spelers moet de Ve zeker wel te bereiken zijn.
Verstandig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Daarom vlieg ik na de wedstrijd ook meteen terug, spelers zijn ook niet verzekerd he door dat negatief reisadvies.
Gewoon volgend seizoen de eerste wedstrijden PICcen om je TS omhoog te halen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef elby1988 het volgende:
Dit seizoen word ik denk ik 3e-4e.. Heb een matig leiderschap coach, en mijn middenveld is om te huilen..
Ik in dat van Moon zie ik net.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Drassss het volgende:
Ik speel in Possie's stadion.. Hopelijk erf ik het " Pech Spookje " niet.
Uiteraard. Dit seizoen speel ik altijd normal. Zal niet degraderen en niet promoveren, en piccen heeft geen zin met een matig coach.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gewoon volgend seizoen de eerste wedstrijden PICcen om je TS omhoog te halen.
Heb je dan ook een makkelijk programma?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef elby1988 het volgende:
Het liefste zal ik 5-6 eindigen, begin ik volgend jaar met een gemakkelijke tegenstander.
Eerste pic is altijd fijn. Als je nummer 5 bent moet je eerst thuis tegen 6, dan uit naar 4, en dan thuis tegen 8...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb je dan ook een makkelijk programma?
De markt is weer aan het instortenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, er moet even een bidwar op mn mid komen. Staat pas op 450k met nog 3 min te gaan, moet toch wel 800 gaan opleveren!
Komt goed.. er wordt goed gebodenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, er moet even een bidwar op mn mid komen. Staat pas op 450k met nog 3 min te gaan, moet toch wel 800 gaan opleveren!
Heeft zelfs iemand al 2 milj op je speler gebodenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Komt goed.. er wordt goed geboden
lol, zelf bieden he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |