Dat doe ik dus ook, ook op de plekken die ik niet train.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo keek ik zelf ook altijd voordat ik aan een familieteam begon.. ik kocht het liefst spelers van 20 - 22 jaar.. zodat ze ook nog wat opleveren bij eventuele verkoop..
Ik koop bijna al mijn spelers in deze range, dat komt meer door de mainskill die ik wil hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef MrMoon het volgende:
zo keek ik zelf ook altijd voordat ik aan een familieteam begon.. ik kocht het liefst spelers van 20 - 22 jaar.. zodat ze ook nog wat opleveren bij eventuele verkoop..
Onvoorspelbaar icm passen is idd een goede keusquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
hij is 20 en onvoorspelbaar. (ik hoorde dat dit handig is, net als snel en koppen?)
En ronde 3 in de Fok Cup is begonnenquote:De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: van Groningen - van Groningen, van Groningen, van Groningen, van Groningen, van Groningen - van Groningen, van Groningen, van Groningen - van Groningen, van Groningen.
De speaker verwelkomde de bezoekers en gaf de volgende basisopstelling: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Zeker wetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
ok, nice, uitstekend passen is dus wel mooi hiervoor?
Mja ik zal maar eens wat gaan spammen dan.quote:
Da's altijd makkelijk, ouwehoeren als je voor staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja ik zal maar eens wat gaan spammen dan.
Dat bekertopic is leuk, maar ik ouwehoer liever hier over de beker
Daarom spam ik dit seizoen ook zoveelquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's altijd makkelijk, ouwehoeren als je voor staat
Jij ook al!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom spam ik dit seizoen ook zoveel
Dat laatste zal ik niet ontkennen. Dat eerste trouwens ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je dacht dat ik dit altijd zou doen? Ben je gek
Hij is stukquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef Drassss het volgende:
Wat is er toch met die verdomde edit knop....
Als ik t had, zou ik t zo doen voor je. Sorrie!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef elby1988 het volgende:
Zou iemand even een startbod van ongeveer 2 miljoen kunnen doen op deze beide spelers? ;-)
279270539 en 254502907
Kom na een tijdje van afwezigheid ineens om een gunst vragen :$ verwcaht sowieso niet veel succes !(A)quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik t had, zou ik t zo doen voor je. Sorrie!
Ik hoop voor je dat koekie dit op tijd leest dan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:09 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Kom na een tijdje van afwezigheid ineens om een gunst vragen :$ verwcaht sowieso niet veel succes !(A)
Wil rond 7 uur een speler kopen, maar kom er achter dat ik geen geld heb
Het zou toch mooi zijn als het nu al zou lukken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef elby1988 het volgende:
Ach.. Anders koop ik ze volgende week.. Het heeft geen hele erge haast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |