je moet je kruit niet in het begin van de week verschieten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Flappekz het volgende:
Nou al klaar met spammen? Jullie weten ook niet wat jullie willen he
Heb je zo weinig kruit dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet je kruit niet in het begin van de week verschieten natuurlijk
quote:Geraldo Mascate (249322281)
23 jaar en 19 dagen
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 39 960
Loon: 28 140 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend
Keepen: reusachtig
Positiespel: rampzalig
Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig
Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: uitmuntend
Had ik t geld maar!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef NelisZ het volgende:
Iemand belang bij een reusachtig keeper?
Vraagprijs is 5m:
[..]
Ik zit een beetje mn tactiek voor de komende paar wedstrijden uit te dokteren...PIC/MOTS, opstellingen...dat soort geneuzelquote:
Ja dat heb ik nu ook helemaal in mijn hoofd, check.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit een beetje mn tactiek voor de komende paar wedstrijden uit te dokteren...PIC/MOTS, opstellingen...dat soort geneuzel
Dank!! Dat wilde ik nog kijken, bijna vergeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Flappekz het volgende:
En ik zit voetbal te kijken op de BBC
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook helemaal in mijn hoofd, check.
Ik zat met het vraagstuk een post of 10 hier boven.. Weet nog niet echt wat ik straks met mijn training ga doen. Hoe denk jij erover?
Waarom vind je dat ze zijn uitgetraind op scoren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef Drassss het volgende:
Hmm even jullie mening. Ik heb de volgende 3 basisspitsen die straks klaar zijn met hun scorentraining. Nu vraag ik me af of een week of 4/5 vleugelspel trainen verstandig is puur om wat extra ratings eruit te slepen of! dat het verschil echt nihil is en dit dus niet verstandig is.
[..]
Paar redenen;quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Waarom vind je dat ze zijn uitgetraind op scoren?
Een level of 2 qua pops? In het beste geval krijgen ze dus 4 vleugeltrainingen begrijp ik...week 13, 14, 15 en 16. In week 15 en 16 kun je maar twee spelers op een 100% trainingsplaats opstellen, omdat je dan maar 1 wedstrijd speelt. De wingbackposities geven slechts 50% training.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Paar redenen;
- Ik heb nu eigenlijk nog maar 4 trainees.
- Ik wil ze niet extreem hoog trainen in verband hun salaris ( ze zullen namelijk nog zeker 8 seizoenen bij me blijven ballen ).
- Verdediging is niet sterk en die kan ik over een week of 8 gaan trainen, omdat er 3/4 trainees op de markt komen.
De vraag is, of ik in het tussenseizoen en week 13/14 even naar vleugelspel moet gaan of dat ik gewoon mijn standaard Spelhervatten/Passing training moet doorvoeren
Het zal max om een lvl of 2 qua pops gaan, maar als het helpt qua ratings is het natuurlijk een serieuze overweging. Ik ga namelijk 3-5-2 ballen straks met 2 wingers en mijn spitsen naar de vleugel.
Ik zou inderdaad kiezen voor passen of spelhervatten vanaf het moment dat je je qua competitie nergens meer druk om hoeft te maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
Oke.. ja ik vroeg het me ook af of het wel zoveel zin heeft of dat ik me gewoon beter kan focussen op wat spelhervatten trainen
Dank
Ik denk dat het ongeveer 10%, 60% 60% en 90% zit. Bedoeling was om ze alle 3 op wonderbaarlijk te krijgen en nummer 4 gewoon te verpatsen wanneer ik van training switch.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad kiezen voor passen of spelhervatten vanaf het moment dat je qua competitie nergens meer druk hoeft te maken.
Hoeveel trainingen zitten je trainees nu af van een pop op scoren?
Te weinig verdedigen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef NelisZ het volgende:
Iemand belang bij een reusachtig keeper?
Vraagprijs is 5m:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om vanaf het moment dat ze briljant zijn om te schakelen naar een paar extra weken passen, afsluiten met wat weekjes SH en gaan beginnen met verdedigen zodra je voldoende trainees hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat het ongeveer 10%, 60% 60% en 90% zit. Bedoeling was om ze alle 3 op wonderbaarlijk te krijgen en nummer 4 gewoon te verpatsen wanneer ik van training switch.
Ja ik moet even zorgen dat ik een backup sh'er heb, want mijn nummer 1 ( Bo ) is 35 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |