Saai dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb zo een jeugdfriendly. Maar da's ook niet boeiend met een jeugdteam zonder talenten
Ik ga er gewoon een bidwar van maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
Barend Prent (302422347) staat op de tl Koek. Ik heb m er op gezet voor 10k je moet zelf maar kijken wat je bied. Zn tv zit ergens tussen de 48k en de 512k maar Barend is bijna 18.
Die heb je nu al te pakken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon een bidwar van maken.
Dat was in dit geval dan te verwachten. Ik wist all1 niet dat er zulke mafketels rond liepen op Hattrick.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Een of ander team met alleen maar Prent-spelers bied er op.
Ook op dinsdag snap ik de vrijdaghumor wel...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef Drassss het volgende:
Ja was me echt net voor om die 10k te biedenZit puur te geinen, maar dat snap je wel hehe.
Ja, echt zo irritant he...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was in dit geval dan te verwachten. Ik wist all1 niet dat er zulke mafketels rond liepen op Hattrick.
Mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook op dinsdag snap ik de vrijdaghumor wel...
Qua hattrick of sowieso?quote:
Lijkt me prima! Mijn onvoorspelbare bovennatuurlijk spits met slechts goed passen nog heeft al geregeld SE's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als ik een spits met [onvoorspelbaar] zoek, wat is dan het minimaal gewenste niveau passen? Ik zoek nu op magnificent-supernatural (ook al begrijp ik dat supernatural te hoog gegrepen gaat worden) scoring en formidable-brilliant passing.
Voor aanvallers hou ik de volgende specs aan (van goed naar slecht): Snel, Koppen, Onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Gijs_ het volgende:
Lijkt me prima! Mijn onvoorspelbare bovennatuurlijk spits met slechts goed passen nog heeft al geregeld SE's.
quote:9. Gied Prent
19 jaar en 108 dagen, TSI = 8 950
slecht in vorm, conditie goed
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 4/20 zwak
10. Henk-Jan Prent [2 maal een kaart gekregen]
19 jaar en 84 dagen, TSI = 16 660
goed in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 5/20 matig
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 11/20 briljant
Spelhervatting: 3/20 slecht
11. Gied Prent [1 maal een kaart gekregen]
19 jaar en 108 dagen, TSI = 16 720
matig in vorm, conditie goed
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 8/20 uitstekend
Passen: 7/20 goed
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 3/20 slecht
Ik denk zelf dat het alleen nut heeft als je echt van plan bent om ze regelmatig als aanvaller naar de vleugel op te stellen... Maar dan zou ik nog wel wat langer doortrainen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef Drassss het volgende:
Hmm even jullie mening. Ik heb de volgende 3 basisspitsen die straks klaar zijn met hun scorentraining. Nu vraag ik me af of een week of 4/5 vleugelspel trainen verstandig is puur om wat extra ratings eruit te slepen of! dat het verschil echt nihil is en dit dus niet verstandig is.
[..]
Ook als je aanvallers hebt mét vleugelspel kunnen ze een vleugel een flinke boost geven is mijn ervaring, ook zonder ze specifiek naar de vleugel te zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:24 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het alleen nut heeft als je echt van plan bent om ze regelmatig als aanvaller naar de vleugel op te stellen... Maar dan zou ik nog wel wat langer doortrainen...
Voor zover ik weet heeft vleugelspel voor een normale aanvaller geen/weinig invloed?
Klopt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Gijs_ het volgende:
Ook als je aanvallers hebt mét vleugelspel kunnen ze een vleugel een flinke boost geven is mijn ervaring, ook zonder ze specifiek naar de vleugel te zetten.
Daar was ik dan niet van op de hoogtequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb dat ook gelezen in een NT topic.
Dat is de reden waarom de aankomende NT aanvallers een level minder passing krijgen ten voordelen van een paar levels vleugel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |